AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Jeg både jobber og studerer. Jeg skulle jobbe idag, kl 8. Men så fant jeg ut at jeg hadde skole, derfor sendte jeg melding til dem som fikser skift ogsånt på jobb hos oss om å jobbe i stedenfor imorgen og at jeg hadde skole i dag.De skal liksom hjelpe meg med sånne saker. Men jeg fikk ikke noe respons på det og dermed regnes det nå som at jeg ikke har møtt opp på jobb idag og ugyldig fravær siden jeg ikke har meldt det opp. Er også innkalt til et møte pga det. Har et fint rulleblad på jobb, så det skal ikke være et problem. Men vil helst fortsette å ha det. Hvordan kommer jeg meg ut av dette her? Anonymkode: 53535...4c8
Forundret.. Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Når ble meldinger godkjent til å melde fra om slikt, og hvorfor ringte du ikke når du ikke fikk respons? Her må du bare legge deg langflat. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Hvor kort tid før vakten skulle starte sendte du melding om det da? I tillegg bør du absolutt ringe til arbeidsgiveren din og ikke sende en melding, det hadde ikke blitt godtatt på min arbeidsplass ihvertfall. Du må bare legge deg flat og godta at du vil få en advarsel pga dette. Anonymkode: e47bc...347 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Du kan ikke bare sende melding og ai at det ikke passet å dukke opp på jobb, det er ikke sånn det fungerer. Du må melde fra i god tid om når du ikke kan jobbe pga skole, og er du satt opp på jobb som kolliderer med skolen må du gi beskjed med en gang vaktlisten kommer om at du ikke kan, evt bytte vakten selv med en kollega. Fravær skal også meldes via telefon, ikke sms.Du bør legge deg langflat, unnskylde og aldri dra et så umodent stunt igjen. Du kommer deg ikke ut av dette her, du må ta ansvar for din elendige oppførsel, og håpe arbeidsplassen fremdeles vil gi deg vakter. Personlig hadde jeg nok fordelt vaktene til folk som var å stole på. Anonymkode: c8ab7...846 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts. Personen som har ansvar for avdelinen jeg jobber i, sa at han fikser det og at det ikke er noe problem, han var litt oppttatt sier han derfor ikke fikk ordna i det. Litt heldig der. Anonymkode: 53535...4c8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts. Personen som har ansvar for avdelinen jeg jobber i, sa at han fikser det og at det ikke er noe problem, han var litt oppttatt sier han derfor ikke fikk ordna i det. Litt heldig der. Anonymkode: 53535...4c8 Du er ganske dårlig til å forklare problemstillingen. Uansett kan du ikke bare la være å dukke opp på jobb når du ikke har fått noe bekreftelse på at det er i orden. Det er ganske ansvarsløst. Anonymkode: ba49f...afa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå