AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Hei Jeg liker å bruke løsnegler om sommeren. Vil gjerne kjøpe i større kvanta, for å slippe å kjøpe disse enkeltpakkene hver gang. Er det noe nettsted der dere bestiller og er fornøyde med produktet? Jeg liker de helst så tynne og gjennomsiktige som mulig, slik at jeg kan velge fargen på negellakken selv Anonymkode: e6f38...bbd
Lurerpådette Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg liker å bruke løsnegler om sommeren. Vil gjerne kjøpe i større kvanta, for å slippe å kjøpe disse enkeltpakkene hver gang. Er det noe nettsted der dere bestiller og er fornøyde med produktet? Jeg liker de helst så tynne og gjennomsiktige som mulig, slik at jeg kan velge fargen på negellakken selv Anonymkode: e6f38...bbd Kjøpte store pakker på appen Etsy. Kan få hvite eller gjennomsiktig.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Lø snegler kommer ofte når det regner- pass på så du ikke tråkker på dem. Ha ellers en riktig god sommer Anonymkode: b79f1...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå