Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen som har vært på Daftø Resort og vil fortelle hvordan det er der? ☺️

Vi skal være der en uke i slutten av juli. 

Anonymkode: 74b83...788

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der. Bestill plass på høylandet. Regner med dere reiser med campingvogn? Plassene der er store :) Daftøland er gøy for barna.  I var der i 4 dager. Koste oss :) 

Anonymkode: f2660...c06

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært der. Bestill plass på høylandet. Regner med dere reiser med campingvogn? Plassene der er store :) Daftøland er gøy for barna.  I var der i 4 dager. Koste oss :) 

Anonymkode: f2660...c06

Vi har bestilt hytte, første gang på campingferie med barn 😄

Høres veldig bra ut, vi gleder oss. Skal være en uke. Reiser fra Trøndelag, så greit å ha litt tid når vi først er der 😄

Anonymkode: 74b83...788

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint sted. Leide hytte der selv og jeg er ingen campingturist, men der storkoset barn og voksne seg.

Anonymkode: 66607...c5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der fra jeg var liten og er der ennå hver sommer, like fantastisk ennå. Voksen familie med voksent barn av meg har campingplass der ennå og de stortrives. Passer for alt fra småbarn til godt voksne. Gled dere og god tur! ❤️

Anonymkode: 891f3...d3e

AnonymBruker
Skrevet

Vi var der i fjor og drar igjen i år fordi både barn og voksne syns det var så stas :)

Kjempefint sted, mye bra opplegg for barna. Daftøland er ikke så stort, men helt passelig for halvstore barn. Ikke sånt kjøpepress som på Tusenfryd etc, og ingen lange køer når vi var der i hvert fall. 

Anonymkode: bec2e...923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...