AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Er en mann i starten av 30-årene. Øyenbrynene mine er ikke stygge, men skulle ønske de var litt mer ryddige og litt fyldigere. Hva kan jeg gjøre? Er redd for å gjøre ting som får meg til å se ut som tulling. Ønsker kun en liten justering og ikke bruke for mye penger . Anonymkode: f2e3f...e6c
Adara Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Kan jo anbefale deg å dra til hudpleiesalong og bestille time! Det koster rundt 200 kr, også kan du jo nappe de selv etterpå når du ser hvordan de gjør det ^^,
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 31 minutter siden, Adara said: Kan jo anbefale deg å dra til hudpleiesalong og bestille time! Det koster rundt 200 kr, også kan du jo nappe de selv etterpå når du ser hvordan de gjør det ^^, Han får jo ikke fyldigere bryn av å nappe dem. TS, skaff deg en blank bryngel, så kan du gre den gjennom brynene uten at det vises, men det gjør dem litt ryddigere. Hvis du børster opppver, vil brynene se litt fyldigere ut Anonymkode: 3e870...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå