Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i år ble jeg kjent med en mann i tidlig 40- årene. Jeg er 27. Vi satt i samme krets så det var naturlig å falle i prat. Han var alkoholpåvirket, jeg ikke. Siden har vi bare møttes på festene, hvor det er alkohol inni bildet, så han er påvirket omtrent hele tiden vi snakker sammen...ikke drita full, men brisen. Han fester omtrent hver helg. 

Ser omtrent ikke til han i ukedagene da han jobber, men han sender stadig vekk bilder av alt han gjør, kan sende en "tommel opp" på messenger helt tilfeldig og skrivee også alltid noe etter vi har gått hjem fra festen. Han sender nr sitt, eller skriver et eller annet meningsløst. Han sender i tillegg humor-videoer funnet på youtube. 

Jeg tror egentlig han er interessert/betatt av meg, men jeg er det ikke i han. Han får bare holde på, jeg vil ikke skrive at han skal slutte heller for da virker jeg bare sur og innbilsk. Jeg har ikke gitt noen tegn på at jeg er interessert tilbake.

men er det noen som kan svare på hva han mener med denne oppførselen? Han vil tydeligvis ha oppmerksomheten min. 

Anonymkode: 566f3...203

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex.

Anonymkode: 6628d...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...