Gå til innhold

Vibrerende penisring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med vibrerende penisring? Jeg er en kvinne som vurderer å kjøpe dette til meg og kjæresten. Er det verdt det?

Anonymkode: 4093b...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med vibrerende penisring? Jeg er en kvinne som vurderer å kjøpe dette til meg og kjæresten. Er det verdt det?

Det funker for oss, sykt digg når jeg rir han og den vibrerer på klitoris samtidig 👌🏼 Billig moro er det også! 

Anonymkode: 81a04...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk med en sånn liten en med ei pakke kondomer for en tid tilbake.

Kona ble heltent for å si de slik, så vi gikk hen og kjøpte en litt mer solid variant med lenger batteritid ;-). Jeg merket ikke større til selve vibreringen, men jeg merket absolutt at kona var mer ivrig, og tok meg lenger inn enn vanlig for å få klitoriskontakt med vibratoren.

Anbefales!

Anonymkode: 943bd...898

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns ikke det funket. Den er jo ikke inntil klitoris, man bare dunker borti den når man feks rir, og da fikk ihvertfall ikke jeg utbytte av vibreringen... Dette var med en sånn grønn til ca 300 kr på kondomeriet. Men hvis noen kan forklare en bedre måte å bruke dem på kan jeg gi den en ny sjanse..

Anonymkode: 13c1b...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt ok, men ikke noe voldsomt wow liksom. 

Anonymkode: 32292...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Ville heller kjøpt vibrerende buttplugg til mannen, en som kunne spilt av musikk også. 

Good vibrations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...