Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Trenger litt hjelp her, hakke kjøpt ny bukse på ca 3 år nå, så aner ikke hvor jeg skal lete, hmmm men vil helst ha en ganske stram men ikke pinetrang, og trenger ikke vært svart heller, og lav i livet men ikke truse-på-utstilling-når-du-sitter og heller ikke lærer-ræv om dere skjønner meg høhø. Kommer sikkert til å lete på bikbok, men de er så hovne og overlegne der :( Oh yes også vil jeg ikke ha dongeri heller. Kan noen komme med tips? Jeg bor i kr-sand så kan ikke løpe til oslo eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

De butikkene jeg finner bukser i er: vero moda, only, en sjelden gang bik bok og popin... og....ja det var vel det tror jeg.

hmm.. er det ikke flere butikker enn det jeg kjøper bukser i.... :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

Isj det er det som er så greit med skjørt, man slipper å tenke på slikt som form.. men det er jo så kaldt også nå kan ikke fly rundt i bare skjørt heller! Men men jeg skal kikke innom de butikkene du nevnte og :)

Skrevet

Har dy vært på Oasis og Benetton i andre etasje på Postgården??? Masse fint

Gjest gjest1
Skrevet

Nope men skal oppom og titte i dag :) Håper de har små størrelser, har så tynne bein og det er så vanskelig å finne noe som passer :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Klærne fra Benetton er i hvertfall små i størrelsen. :)

Ellers har Bik Bok masse fine armybukser i flere farger og modeller, men du ville vel helst ha trangere bukser?

Har du sjekket H&M?

Gjest gjest1
Skrevet

Har forelsket meg i de med militærmønster på bikbok ja, og de i andre farger men samme form. Men har jo jakka i samme mønster derfra og det ser vel rart ut med millitærjakke og bukse... men kanskje en av de andre fargene kanskje, liker grønt :) Må prøve det, jeg har god tid, torsdag er handle lenge dag :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en slik i grønt (den typen med blanke knapper, og en lomme med glidelås og klaff på beinet). Men pass deg, de er veldig store i størrelsen.

Bik Bok har også noen stilige kjempevide bukser i mørkt dongeriaktig stoff, som sagger litt, på en måte. Tror de har snøring nederst på beina (klønete forklart, men har sett den på flere, og den er knallfin)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...