AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Så noen hadde lagt ut samme. Kan noen spå meg innen kjærlighet? Jeg er tvillingene og kvinne. Anonymkode: 76707...038
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Det skjer svært lite i det området egentlig. Det er andre ting du må fokusere på. Kjenne deg selv bedre. Bli ferdig med noe som har gjort deg trist lenge. Viktig at du er ute i naturen for deg selv. Særlig ved sjø. Anonymkode: b2bf8...bb8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer svært lite i det området egentlig. Det er andre ting du må fokusere på. Kjenne deg selv bedre. Bli ferdig med noe som har gjort deg trist lenge. Viktig at du er ute i naturen for deg selv. Særlig ved sjø. Anonymkode: b2bf8...bb8 Det hørtes fryktlig trist ut 😝 men takk! Anonymkode: 76707...038
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så noen hadde lagt ut samme. Kan noen spå meg innen kjærlighet? Jeg er tvillingene og kvinne. Anonymkode: 76707...038 Du traff ham i dag, dere så gjennom et vindu, det var det du tenkte, men det er bare en forsmak. Neste sommer vil det skje noe for alvor, når du har fått fordøyd alt som har skjedd de siste to årene. Frem til da vil du være mest sammen med de som allerede er nære og kjære.og ganske snart egentlig prise deg lykkelig over at ikke kjærestetingene opptar tiden din. Smør deg med tålmodighet! Neste sommer vil det skje, men jeg føler du bør fokuseret på et hus nesten nede ved sjøen og menneskene som bor der. Du kjenner noen av naboene. Det er gjennom en av disse du skal forelske deg i neste sommer, og han kommer til å ligge i hammocken en dag med blå himmel. Først vil du være skeptisk, så vil du sette deg ved siden av ham og overraskes over hvor mye du liker ham. Han minner deg om en. Noe sier meg familie, men samtidig ikke. En stefar? Stebror? Og du vil oppleve at en ødelagt del av deg helbredes igjen. Gled deg. Anonymkode: a8a32...58e
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 Meg da? Jeg er 20 år. Hva vil skje med meg i fremtiden?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du traff ham i dag, dere så gjennom et vindu, det var det du tenkte, men det er bare en forsmak. Neste sommer vil det skje noe for alvor, når du har fått fordøyd alt som har skjedd de siste to årene. Frem til da vil du være mest sammen med de som allerede er nære og kjære.og ganske snart egentlig prise deg lykkelig over at ikke kjærestetingene opptar tiden din. Smør deg med tålmodighet! Neste sommer vil det skje, men jeg føler du bør fokuseret på et hus nesten nede ved sjøen og menneskene som bor der. Du kjenner noen av naboene. Det er gjennom en av disse du skal forelske deg i neste sommer, og han kommer til å ligge i hammocken en dag med blå himmel. Først vil du være skeptisk, så vil du sette deg ved siden av ham og overraskes over hvor mye du liker ham. Han minner deg om en. Noe sier meg familie, men samtidig ikke. En stefar? Stebror? Og du vil oppleve at en ødelagt del av deg helbredes igjen. Gled deg. Anonymkode: a8a32...58e Hmm, takk for svar:) tror ikke jeg kjenner noen som bor nede ved sjøen da? Anonymkode: 76707...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå