AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Jeg er kvinne, 35 år. Vær. Ønsker å bli spådd om fremtid, karriere og familieliv. Anonymkode: 8f3fa...036
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Du får et godt liv på alle områder om du bare klarer å gi slipp på bekymringer og ikke tar på deg ansvar for ting som ikke er ditt problem. Jobben vil være tilfredsstillende, hjemmet vakkert og særdeles vil det ene barnet gi deg mye glede. Anonymkode: 7d50e...35f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Tusen takk! Hvor mange barn ser du? ❤ Anonymkode: 8f3fa...036
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Hvor mange barn ser du? ❤ Anonymkode: 8f3fa...036 Ett, men det er mulighet for 3. Anonymkode: 7d50e...35f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ett, men det er mulighet for 3. Anonymkode: 7d50e...35f Jeg har 2 barn, bør jeg få et tredje? Anonymkode: 8f3fa...036
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 barn, bør jeg få et tredje? Anonymkode: 8f3fa...036 Det er helt og holdent opp til deg hva du velger. Anonymkode: 7d50e...35f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, 35 år. Vær. Ønsker å bli spådd om fremtid, karriere og familieliv. Anonymkode: 8f3fa...036 Det er synd at karrieren du har nå kjeder deg, for det er så lite som skal til før du vipper over gjerdet og du vet at gresset er grønnere der. Familien din er også på vei mot et brudd du har sett komme lenge, men du overdriver smellet i tankene dine. Det vil foregå roligere enn du tror, og til slutt vil familien din faktisk bare bli lykkeligere, men det er viktig at du tar en avgjørelse angående en mann som begynner på B. Jeg ser bokstaven B og noe som har med klær eller tekstiler å gjøre. En klesbutikk? Du jobber i en klesbutikk og han er innom der i blant? Jeg er ikke helt sikker på hva sammenhengen er, men du kjenner avgjørelsen og du må ta en standhaftig en, være modig, som du vet. Moren din har det bra. Hun sitter på en balkong med et tilfreds smil over en gate, som om hun venter på etterlengtet besøk eller bare har funnet fred. Du har vært usikker på dette med din mor, men hun har det bra selv når ikke dere er sammen. Jeg ser et dyr, kan det være en rev? En fugl? Det forsvinner så fort, men deter viktig for deg og har betydning for fremtiden. Ta i hvert fall den riktige avgjørelsen, husk dette med dyret og ikke bekymre deg så mye for familien og din mor. Det ordner seg. Du har dyret. Anonymkode: eee1a...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå