Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser de har begynt med dette merket på Lookfantastic. Er det noen som har noen produkter å anbefale? Er prisene rimeligere enn her i Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Prisene er litt rimeligere enn hjemme, men ikke nok til at jeg kommer til å kjøpe alt av Sebastian der, og dessuten har de ikke fått inn den serien som i mine øyne er suveren, nemlig Shaper-serien.

Laminates-serien gir masse glans, men kan tørke ut håret på sikt hvis du ikke er nøye og bruker renseshampo uten silikoner en gang pr uke. Favoritter der er hårsprayen (varmebeskyttende, gir flott glans, medium hold) og Grip flytende gele som brukes før føning og gjør håret mindre mykt. Ellers bruker jeg skummet fra Body Double-serien, men synes det gjør håret litt matt og stivt.

De andre produktene jeg bruker og liker er fra Shaper-serien...

Forresten: Xtah shampo og balsam er kjempebra, og uten silikoner. Men du må like at produktene lukter sterkt. Jeg digger lukta, mens andre synes den er too much. Lukter vanilje og godteri.

Min konklusjon etter å ha brukt Sebastian i mange år: De har fantastiske stylingprodukter, men shampo, balsam og kurer finner du bedre andre steder (Redken!!!), frisøren min er enig i dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk, Lilith. Jeg sverger også til redken når det gjelder shampoo og hårkurer, så tror jeg holder meg til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...