Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Bryt ham ned og bygg ham opp igjen slik du vil ha ham, da.

Forsøker bare å hjelpe..

Har foretatt en grundig analyse av situasjonen hvor dette var ett av tre valg:

1. dump han

2. bryt ned og bygg han opp som jeg vil

Den første ble øyeblikkelig forkastet. Den andre fant jeg ut ville bli kjedelig for da ville jeg visst akkurat hvordan han var og han ville ikke overrasket meg mer og han ville heller ikke lenger vært den jeg falt hodestups for. Så jeg har endt på den tredje:

Lukk skapdørene stille og ti still om saken bortsett fra når han drar frem min kleshaug på stolen ved skapet, papirene som "skal kikkes på snart" på kontoret, og annet i samme gate :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har ikke skapdører på kjøkkenet (utenom på kjøleskapet , naturligvis),..veldig glad for det i skrivende stund,.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi har ikke skapdører på kjøkkenet (utenom på kjøleskapet , naturligvis),..veldig glad for det i skrivende stund,..  :)

:ler: der ser du!

pps: jeg tror ikke kvinner her inne burde bryte med sin kjære like ofte som TomKrus mener det burde gjøres :wink:

Skrevet

Ja gubben min er veldig flink til slike ting er vel mer jeg som er litt sløv med lukking av skap dører he he :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det jo også slik, at det ofte sies at kvinner har fler skjelletter i skapet - enn det menn har. Dersom det skulle stemme er det kansje ikke så rart at kvinnene generellt er flinkere til å passe på de åpne dører :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Håper ikke samboeren min leser dette, for da blir jeg enten dumpet eller hjernevasket (alt etter dagshumøret) :o

Joda, skapdører er til for å lukkes. Men jeg skal jo snart se etter noe inne i skapet igjen?

Gjest gjest 0
Skrevet

:ler:

Her kjenner jeg meg igjen ja!

Min samboer lukker de NESTEN igjen han! Han lar de alltid stå litt på gløtt eller halvveis åpne. :hoho:

Venninna mi sliter med akkurat det samme!

Det ser så utrolig rotete ut på kjøkkenet når det står 3-4 dører halvveis åpne... skjønner ikke at det skal være så vanskelig å lukke de helt igjen jeg da! :roll:

Pam

Skrevet

Kanskje det har noe med "alltid beredt"-trangen hans å gjøre?

Jeg er gift med en mann som nok aller helst ville hatt verktøykassen åpen i gangen, skapdørene åpne, all posten liggende utover på stuebordet og alle klærne liggende utover på soverommet. Da ville det nemlig være klart til neste gang det skulle brukes!

Det er ikke få ganger vi har diskutert om ikke ting som skal brukes siden ikke kan få lov til å komme en tur i kjelleren først, siden ingen vet hvor mange uker det er til det skal gjøres noe med dem uansett...I en liten leilighet gjør ting fort mye av seg, spesielt om de må flyttes hver gang man skal forbi.

Det er i alle fall min forklaring på trangen til å ikke rydde vekk ting og tang, eller lukke skapdører og slikt. Pluss at noen og enhver kan være litt giddalaus en gang i mellom da...

Heldigvis har han en kamerat som er så surrete at han glemmer å lukke fryseboksen og ytterdøren når han går sist hjemmefra og slikt, så hvis det blir ekstra ille refererer jeg til ham. Da tar han seg alltid litt sammen siden han faktisk VET hvordan det skal se ut når det er ryddig. :ler:

Skrevet
Hva er det med menn og skapdører? Skjønner de ikke at skapdører er til for å lukkes?

Samboern setter inn i oppvaskmaskinen og lar døren stå på vidt gap utover gulvet. Han tar et glass fra skapet og lar døren stå åpen. Henter ei bukse og "glemmer" å lukke skapdøren og så videre og så videre. Det blir temmelig mange åpne skapdører etterhvert...

Og, jeg tror ikke dette er enestående. Vi er ofte på tur med vennegjengen og mine observasjoner tyder på at 90 % av mennene lukker ikke skapdører etter seg, flere lukker heller ikke skuffer. Ser ut som den eneste skapdøren de greier å lukke er kjøleskapdøra...

Flere som har slike menn? Og, hvorfor er det så vanskelig å dytte igjen de skapdørene etter seg?

Har vi samme mann, mon tro?! Jeg synes også det er helt håpløst, og skjønner ikke at han heller foretrekker gnålet mitt om de evindelige skapdørene, enn ganske enkelt å lukke dem etter seg...

Skrevet

Ja, spesielt døren til oppvaskmaskinen :hoho:

:hoho:

Skrevet

Dette problemet må jeg si jeg aldri har observert.

Skrevet

Var det jeg visste, min mann tar feil.

Bare vent til han kommer hjem fra jobb...da skal jeg fortelle ham at det er han og ikke jeg som ikke lukker skapdører.

Nesten utrolig hvor mange ganger han har tatt feil av det asså. Men fint med denne oppklaringen, så slipper han å mase på meg mer (siden det nå etter hva jeg har skjønt er hans feil). :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Var det jeg visste, min mann tar feil.

Bare vent til han kommer hjem fra jobb...da skal jeg fortelle ham at det er han og ikke jeg som ikke lukker skapdører.

Nesten utrolig hvor mange ganger han har tatt feil av det asså. Men fint med denne oppklaringen, så slipper han å mase på meg mer (siden det nå etter hva jeg har skjønt er hans feil). :ler:

Bare hyggelig å kunne hjelpe :wink:

Gjest Milah
Skrevet

Sambo er akkurat slik han også.. Glad for å høre at det ikke er jeg som har en slik i hus.. Det er tydeligvis veldig utbredt.. :D

Gjest Aaarrgghh!!
Skrevet

Jeg har TO hannkjønn her i huset som ikke lukker skapdører. Det er utrolig irriterende! Det er ikke akkurat fint og se når alle skapdører står på vidt gap og alle kommodeskuffer henger ut. Men prøv å si det. Da ser de på deg sånn :o og ser ikke problemet i det hele tatt.

Gjest trissie
Skrevet

Nei og nei...

En som ikke kan lukke en dør?

Må jo være evneveik på absolutt alle områder.

DUMP HAN, STRAKS1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...