Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva er det med menn og skapdører? Skjønner de ikke at skapdører er til for å lukkes? Samboern setter inn i oppvaskmaskinen og lar døren stå på vidt gap utover gulvet. Han tar et glass fra skapet og lar døren stå åpen. Henter ei bukse og "glemmer" å lukke skapdøren og så videre og så videre. Det blir temmelig mange åpne skapdører etterhvert... Og, jeg tror ikke dette er enestående. Vi er ofte på tur med vennegjengen og mine observasjoner tyder på at 90 % av mennene lukker ikke skapdører etter seg, flere lukker heller ikke skuffer. Ser ut som den eneste skapdøren de greier å lukke er kjøleskapdøra... Flere som har slike menn? Og, hvorfor er det så vanskelig å dytte igjen de skapdørene etter seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Del Skrevet 3. mars 2005 Du har ganske enkelt funnet deg en håpløs mann. De fleste menn greier da fint både rydde og vaske. Jeg har hvertfall bare positive erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe.. måtte le nå.. Kjenner meg igjen her! Samboeren min glemmer alltid skapdøren på soverommet. Hver han han har skiftet blir denne døren stående oppe... Skjønner ikke at dette er så vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette er ingen typisk manneting. Jeg jobbet sammen med ei en gang som aldri lukket skapdørene etter seg. Og når vi her snakker barnehage, lite kjøkken, 4 assistenter og 20 unger så kan du tenke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. mars 2005 #5 Del Skrevet 3. mars 2005 Det skyldes kanskje at om døren er lukket .. "vet" de ikke at det er noe bak den??? Mine to hannkjønn setter ikke inn i oppvaskmaskinen om døren er igjen .. for da er den sikkert full ... :klø: - men står den åpen går det helt greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #6 Del Skrevet 3. mars 2005 Du har ganske enkelt funnet deg en håpløs mann. De fleste menn greier da fint både rydde og vaske. Jeg har hvertfall bare positive erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #7 Del Skrevet 3. mars 2005 Mannen min er AKKURAT sånn han og - utrolig dårlig på å lukke igjen skap og skuffer etter seg. Hvorfor? Har ikke peiling, og jeg prøver å slutte å irritere meg over det. Han er bare sånn... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 3. mars 2005 #8 Del Skrevet 3. mars 2005 Bare en ting å si: Dump ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #9 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke dumpe han for at han er dårlig på noe - han er jo skikkelig god på ting også da, f.eks det å lukke OPP skapdører! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #10 Del Skrevet 3. mars 2005 Det forunderlige med det hele er at han er veldig ryddig og pertentlig av seg: Rydder, vasker, lager mat, vasker klær og skal helst ha alt på linje. Det er bare de der skapdørene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #11 Del Skrevet 3. mars 2005 Det ser ut til at den eneste løsningen for deg - måtte være å fjerne skapdørene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #12 Del Skrevet 3. mars 2005 Det ser ut til at den eneste løsningen for deg - måtte være å fjerne skapdørene :-) Ja, spesielt døren til oppvaskmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #13 Del Skrevet 3. mars 2005 Det der er noe jeg har merket meg med flere partnere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #14 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, spesielt døren til oppvaskmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 3. mars 2005 #15 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke dumpe han for at han er dårlig på noe - han er jo skikkelig god på ting også da, f.eks det å lukke OPP skapdører! K Bryt ham ned og bygg ham opp igjen slik du vil ha ham, da. Forsøker bare å hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. mars 2005 #16 Del Skrevet 3. mars 2005 hahaha! kjenner meg igjen ja! kjæresten min har veldig liten leilighet og når skapdørene står åpne fyller de nesten hele rommet. Og de står alltid åpne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #17 Del Skrevet 3. mars 2005 Klesskapet er aldri lukket igjen Men det gjør meg ingenting. Er ikke noe pes å lukke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #18 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva er det med kvinner som gjør at de føler de må på et webforum for å klage på åpne skapdører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. mars 2005 #19 Del Skrevet 3. mars 2005 Der kjenner jeg meg igjen ja! Sambo lukker aldri dørene på kjøkkenet (skyvedørene, de som åpnes utover lukker han, ellers stanger man jo i dem) eller døra til klesskapet sitt. På den annen side er det jo ingen krise om skapdører er åpne, bortsett fra at jeg personlig synes det ser penere ut når de er lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. mars 2005 #20 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er sa mange merkelige ting jeg leser om menn her, jeg har personlig aldri hatt et problem med menn og skapdorer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå