Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er 18 år og skal bli leieboer i en ettroms leilighet ganske snart! Hva må jeg tenke på etter at jeg har flyttet inn, med tanke på naboer og slikt?

Jeg ønsker å bidra til et godt naboforhold! :hoppe:

Anonymkode: c94f0...d7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjør musikken på full guffe hele dagen bare fordi det er innenfor tiden hvor det er lov med «bråk». Noe er så klart greit, men ikke hele dagen. 

Hvis du skal ha en fest så inviter kun de du veit kan beherske seg og ikke stå på en balkong å hyle. Si gjerne ifra til de aller nærmeste naboene og si samtidig at de må si ifra hvis det blir for mye støy. 

Stort sett er det støy det går på når folk blir irriterte på naboene 😛 

hold det pent på ditt område om du har gårdsplass/hage. Ingenting er så irriterende som en sjuskete hage eller forsøplet gårdsplass

Anonymkode: 543d2...426

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjør musikken på full guffe hele dagen bare fordi det er innenfor tiden hvor det er lov med «bråk». Noe er så klart greit, men ikke hele dagen. 

Hvis du skal ha en fest så inviter kun de du veit kan beherske seg og ikke stå på en balkong å hyle. Si gjerne ifra til de aller nærmeste naboene og si samtidig at de må si ifra hvis det blir for mye støy. 

Stort sett er det støy det går på når folk blir irriterte på naboene 😛 

hold det pent på ditt område om du har gårdsplass/hage. Ingenting er så irriterende som en sjuskete hage eller forsøplet gårdsplass

Anonymkode: 543d2...426

Hvor høy musikk kan jeg ha på? Liker å rocke! 

AnonymBruker
Skrevet

Og hva med natten? Kan jeg ha venner på nach?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...