AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Sommer og sandaler krever velpleide føtter. Jeg er overhode ikke flink i vinterhalvåret. Hva er din beste fotkrem? Andre tips til velpleide føtter? Anonymkode: b1d83...34b
Zenobia Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Jeg abonnerer på EFIs fotkrem av to årsaker: 1. Det er lettvint. 2. Den inneholder karitésmør (også kjent som shea butter). Hadde en ansiktsmaske fra Yves Rocher med karitésmør (for mange år siden) som var fantastisk (finnes visst ikke lenger); det var sånn jeg merket meg ingrediensen. Har også håndkrem med karitésmør (også fra EFI).
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har brukt en krem fra Life/Sunkost osv, den heter "Skin Food" og kan bruker på føtter eller andre tørre området som trenger en feit krem. Denne er organisk og anbefales på det sterkeste, føttene blir myke og smidige husk å bruke en fotfil i dusjen/badekaret. Anonymkode: ed7fa...771
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Jeg er skikkelig tilhenger av å bruke syre til å etse vekk all død hud. Det høres ekstremt ut, men trenger ikke være det. Jeg etser kanskje ikke bort alt, bruker ikke særlig heftige konsentrasjoner.. Jeg bruker Palmer's sin anti aging body lotion på føttene før jeg legger meg et par ganger i uka. Den inneholder AHA/BHA-syre i lav konsentrasjon i tillegg til kakaosmør og sheasmør. Det fjerner døde hudceller samtidig som den tilfører masse fukt og fett. I tillegg bruker jeg en tykkere fotkrem fra aco av og til, dersom føttene virker særlig tørre (eks om jeg har gått i mye støv og sand - det drar ut fuktigheten med en gang!). Anonymkode: 8e3ad...f9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå