AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Del Skrevet 17. juni 2018 Hei Er det flere som har en fetish om å ha en buttplug som har hale på seg? Slik at det ser ut som du har en hale. Noen som har erfaring/ønsker det samme? ønsker seriøse svar! Anonymkode: 81ee6...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Del Skrevet 17. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei Er det flere som har en fetish om å ha en buttplug som har hale på seg? Slik at det ser ut som du har en hale. Noen som har erfaring/ønsker det samme? ønsker seriøse svar! Anonymkode: 81ee6...a81 Nei, men jeg liker romperaketter. Anonymkode: ef770...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Del Skrevet 18. juni 2018 Ikke nødvendigvis hale, men tenner på di som har sånn diamant i enden 😍 Anonymkode: 98159...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har dette fetisjet ja. Anonymkode: f8aef...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Har brukt det noen ganger på dama, er deilig når jeg tar henne bakfra med halen ut fra den deilige rompa... Anonymkode: 04a9d...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Går utifra at det ikke er lov med buttplugs på Kvinneguiden men dette er hot ja: https://www.sinful.no/p/baseks-fluffy-kitty-cosplay-set/1028434 Spesiell følelse av å bli kilt på ballene av den halen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har flere haler og synes det er digg! De med diamant er også fine, men jeg liker at mannen holder i halen slik at det blir litt spenning.. Anonymkode: dd164...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon.b Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Spesielt glad i å se halen stikke ut fra buksebaken hennes. Da logrer jeg sjøl 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 HemmeligSpion skrev (På 9.12.2024 den 19.19): Går utifra at det ikke er lov med buttplugs på Kvinneguiden men dette er hot ja: https://www.sinful.no/p/baseks-fluffy-kitty-cosplay-set/1028434 Spesiell følelse av å bli kilt på ballene av den halen Ja dette hadde blitt en leken katt 🐱. Mjau 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå