AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Hei. Nå som sommeren er her er jeg ute etter noen nye kjoler. Jeg har gått mye opp i vekt pga sykdom og er ganske utilpass pga det. Selv om jeg har planer om å gå ned i vekt igjen, må jeg jo ha noen klær å ha på meg imens...Jeg har typisk timeglassfigur, men de ekstra kiloene har lagt seg på magen og rompa. Er ute etter kjoler som "skjuler" magen, gjerne knelengde. Er ikke på utkikk etter festkjoler, men kjoler jeg kan ha på meg til hverdags og evt style opp eller ned. Er det noen som har noen konkrete kjoletips til meg? Kanskje noen har gjort noen gode kjøp de vil dele? Link i vei! Anonymkode: be332...f28
sofie777 Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Har du sjekket Cellbes, de har mange hverdagskjoler. Vet ikke hva som ville skjule magen, der bruker jeg heller hold-in truser som du også kan kjøpe der. Har også nylig funnet bonprix og de har mange penere kjoler (jeg kjøpte den jeg skal bruke i bryllup senere i år der) men også noen nedpyntede. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Ja, har sjekket både Cellbes og Bonprix. Fant noen på Bonprix, men de var selvfølgelig ikke inne i min størrelse, så har bedt om e-postvarsel når de er inne igjen. Men syns det tar sin tid.. Fant et par på Ellos som jeg vurderer, men usikker på hvordan de er for figuren min. Jeg kler a-linjeformet snitt best, og syns det var vanskelig å finne nå. Hold-in truse skal absolutt kjøpes! Anonymkode: be332...f28
sofie777 Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har sjekket både Cellbes og Bonprix. Fant noen på Bonprix, men de var selvfølgelig ikke inne i min størrelse, så har bedt om e-postvarsel når de er inne igjen. Men syns det tar sin tid.. Fant et par på Ellos som jeg vurderer, men usikker på hvordan de er for figuren min. Jeg kler a-linjeformet snitt best, og syns det var vanskelig å finne nå. Hold-in truse skal absolutt kjøpes! Anonymkode: be332...f28 Et lite tips. På mandag sto det at kjolen min ikke var inne, men på onsdag kveld fikk jeg bestilt den. Jeg har enda ikke fått mail fra Bonprix om at den er kommet! Så sjekk selv 👉 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 Var inne og sjekket nå, men de var fortsatt utsolgt. Men da skal jeg sjekke igjen om noen dager Anonymkode: be332...f28
Roci Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 Zalando har et greit utvalg av kjoler og andre plagg i store størrelser. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 23 minutter siden, Roci said: Zalando har et greit utvalg av kjoler og andre plagg i store størrelser. Ja, handler endel der, og har sett et par kjoler jeg vurderer å kjøpe nå Anonymkode: be332...f28
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Ilse Jackobsen, Masai, Gudrun Sjøden, samt Zizzi og Zalando har alle kjoler opp i gode størrelser. Det har også Ellos og tildels Miinto. Til litt penere bruk har Igigi fantastiske kjoler. Alexis mote selger. (Og sikkert andre også) Anonymkode: a30c2...992 1
A_nanas Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Du kan sjekke gravide avdelingen på hm. Endel kjoler / topper med fine snitt til de som har litt mage.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Sjekk bigmama.no, telt.no. eller junkinthetrung.se. De bruker å ha mye fint. Handler mye til svigermor der... Anonymkode: ce6a8...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå