AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Jeg er undervektig, veier 50kg og er 169cm høy. Har lyst til å gå opp 10 kg. Har prøvd å tracke hvor mye mat jeg spiser hver dag, spiser gjennomsnittlig rundt 2000kcal om dagen, men jeg blir jo mett hver gang jeg spiser? Trener 3 ganger i uka, som oftest styrke. Hvordan går jeg fram? Anonymkode: 7db22...f6d
Pringle Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Du må ut av komfortsonen din. Du må spise litt mer sånn at du blir litt mer enn mett. Kanskje bør du spise oftere. Kanskje bør du spise mer kaloritett mat.
visp Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Om du får i deg 2000 kcal om dager så kan du lure inn litt til. Knus valnøtter og ha over noe youghurt eller i en smoothie eller noe (mange kalorier). Spiser du salat kan du strø over både valnøtter og sesamfrø og noe olje. Spis nøtter mellom måltidene.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Flytende kalorier er bra: Drikk juice og melk til måltidene. Ellers kan du prøve å snike inn kalorier ved å bruke oljer, nøtter og frø, smør og ekstra pålegg. Unngå lettprodukter. Det finnes også en del næringsdrikker og næringspulver du kan bruker. Anonymkode: 68280...fda
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 1 ss olivenolje er nesten 100 kcal. Bruk olje på salat, grønnsaker og andre steder for å øke. Nøtter, avokado, laks, makrell inneholder mye sunt fett. Ville også valgt fullfettalternativene av melkeprodukter, men prøv å øke mest på sunt fett. Sikkert lurt å gradvis øke mengden du spiser slik at det blir enklere å holde over tid. Anonymkode: 480e0...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå