Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Endelig var det min tur og jeg er så innmari glad! Jeg e utdannet markedsfører og det er ekstremt vanskelig å få sin først jobb innen dette feltet. Men i gå var den i boks! JIPPI! Stå på folkens, for det ordner seg til slutt. Jeg gikk ut våren 2004 og først nå har jeg jobb!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 :-) :-) :-) :-) :-) :-) TAKK!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Endelig var det min tur og jeg er så innmari glad! Jeg e utdannet markedsfører og det er ekstremt vanskelig å få sin først jobb innen dette feltet. Men i gå var den i boks! JIPPI! Stå på folkens, for det ordner seg til slutt. Jeg gikk ut våren 2004 og først nå har jeg jobb!!! Gratulerer! Ja håper virkelig alt ordner seg.. Jeg skal på intervju snart. Var ferdig utdanna i 2001... :veldigsur:
hilli Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Gratulerer! Jeg er snart ferigutdannet selv og gruer meg veldig til jobbsøking...
Tosca Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Gratulerer så mye. Jeg søker selv jobber om dagen. Var på jobbintervju i går og venter spent på svar. Håper det blir min tur snart. Lykke til i den nye jobben!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå