Gå til innhold

Hyling i vannrør ved inntak til vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt på en maskin med klær, og det hyler som besatt fra vanninntaket når vaskemaskinen tar inn vann. Aldri gjort dette før. Vasket faktisk klær for to timer siden, og ingenting slikt da. Noen som har en ide om dette er noe jeg bør ringe rørlegger for ? Det eneste nye, er at jeg kjører maskinen på silkeprogram, noe jeg aldri har brukt før. Men hyling i rørene pga det ?

Anonymkode: 506fb...24b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er luft som ligger og roterer. Forsvinner etter en stund.

Anonymkode: b4b1e...48c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er luft som ligger og roterer. Forsvinner etter en stund.

Anonymkode: b4b1e...48c

Håper det. Det kommer ihvertfall under hele vaskeprosessen. Gleder meg til programmet er ferdig. Heldigvis kun på 41 minutter....

AnonymBruker
Skrevet

Luft i rørene eller smuss i inntaket. Du kan koble fra og rense inntaket + slangen. 

Anonymkode: 5c2bc...be2

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Luft i rørene eller smuss i inntaket. Du kan koble fra og rense inntaket + slangen. 

Anonymkode: 5c2bc...be2

Takk. I bruksanvisning står det at det at det er to siler som beskytter vanninntaksventilen. Silen i inntaksslangen forstår jeg hvor er. Men så står det "rengjør silen i tilkoblingsstussen for vanninntaksventilen". Bildet viser et lokk med en sil innenfor. Men jeg finner ikke dette lokket. Noen anelse ? Håper det ikke er bak maskinen, for den veier jo 100 kilo !! Vedlegger bilde.

IMG_20180618_071643.jpg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. I bruksanvisning står det at det at det er to siler som beskytter vanninntaksventilen. Silen i inntaksslangen forstår jeg hvor er. Men så står det "rengjør silen i tilkoblingsstussen for vanninntaksventilen". Bildet viser et lokk med en sil innenfor. Men jeg finner ikke dette lokket. Noen anelse ? Håper det ikke er bak maskinen, for den veier jo 100 kilo !! Vedlegger bilde.

IMG_20180618_071643.jpg

Det er der slangen går inn i maskinen. Vanligvis på baksiden, nede ved gulvet. 

Skrevet

Vanninntaket er alltid på baksiden av maskinen. Vært der på alle de maskinene jeg har hatt. Altså der slangen fra kranen på veggen går til vanninntaket bak på maskinen.

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Ja, nå har jeg renset den lett tilgjengelige silen, og håper problemet er løst. Hvis ikke, må jeg få tak i noen sterke karer og dra maskinen frem :) Takk for hjelp !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...