AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Jeg er generelt veldig nervøs av meg og foretrekker å ha med en annen person de gangene jeg går ut av huset, spesielt om jeg skal på kino, kafé o.l. Men jeg tenker å ta mot til meg og begynne å gjøre flere ting alene, jeg tror det kunne være bra for meg. Derfor lurer jeg på hvilken erfaring dere har med å gjøre slike ting alene? Anonymkode: fbb7a...73f
Duff Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Jeg går ofte på cafe alene. En avis, enkel mat og kaffe,-helt nydelig å ha den stunden alene. Kino er jeg sjeldent på, jeg er rett og slett ikke så glad i å se film men om det er en film jeg vil se kan jeg godt se den alene.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Jeg liker veldig godt å gå alene, man kan bestille det man vil, gå hjem når man vil, se hvilken film man vil. Slipper å hysje hvis den man har med på kino er av typen som synes det er helt greit å prate høyt på kino. Etc. Eneste er at på restaurant kan man få inntrykk av at de ansatte vil ha deg fortest mulig ut så de kan fylle opp bordet med flere. Har også opplevd at par ble plassert ved samme bord, ukomfortabelt for alle parter. Men da går man et annet sted neste gang. Anonymkode: 2505e...44b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Jeg går på kino på formiddager helst. Og da gjerne i kombinasjon kafe/restaurant/fastfood før eller etter filmen. Og deretter nødvendig shopping. Det kan føles litt kjipt å gå senere på dagen for da er andre ute med venner og kjærester. Men på dagtid kan det se ut som om jeg kun er på bytur alene. Anonymkode: 991da...9ec
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker veldig godt å gå alene, man kan bestille det man vil, gå hjem når man vil, se hvilken film man vil. Slipper å hysje hvis den man har med på kino er av typen som synes det er helt greit å prate høyt på kino. Etc. Eneste er at på restaurant kan man få inntrykk av at de ansatte vil ha deg fortest mulig ut så de kan fylle opp bordet med flere. Har også opplevd at par ble plassert ved samme bord, ukomfortabelt for alle parter. Men da går man et annet sted neste gang. Anonymkode: 2505e...44b Og slipper også når alle andre går og "benristere" sitter ved siden av deg på kino... Anonymkode: 991da...9ec
duplexx Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 Åhhh jeg elsker å gjøre sånt alene. Har aldri noen sinne opplevd at andre ser på meg eller reagerer. Hender også jeg ser flere som gjør dette alene! Alt fra kino, bibliotek, cafe - you name it. Ta med deg bok, PC/Mac eller noe å skrive på så du har noe å fikle med eller støtte deg på, dersom du blir stressa? Jeg har ofte tatt med Macen, bestilt en vin og kaffe og sittet ute og skrevet litt eksamen. Det er virkelig deilig!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 Å gå på kafé alene tenker jeg ingenting om. Men nå har jeg bodd i flere storbyer der det er normen, og selv i "lille" Oslo er dette ganske normalt. Det ligger en kafé under leiligheten min og der sitter det til enhver tid noen alene med bok eller PC. Å gå på kino alene har jeg derimot ikke gjort. Men nå er jeg ganske sjeldent på kino generelt. I det hele tatt synes jeg sjelden det er verdt prisen når man har så mange filmer tilgjengelig hjemme. Da må det liksom gjøres en opplevelse ut av det, og helst på enten storskjerm på Colosseum eller på Gimle der de har servering, og da er det mest naturlig med selskap. På samme måte spiser jeg sjelden middag på en dyr restaurant alene. Hvis du gjør få ting alene tror jeg definitivt det er bra for deg å prøve. Anonymkode: 72235...355
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #8 Skrevet 17. juni 2018 Jeg er jevnlig alene på kino og cafe, ikke så ofte på restaurant. Koser meg alltid, og føler aldri at noen ser på meg, bare fordi jeg er alene. Anonymkode: fb18d...ca3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #9 Skrevet 17. juni 2018 Det er så fint å høre at dere alle har positive erfaringer med å gå alene. Tror jeg skal meg en tur på kafé i morgen. Anonymkode: fbb7a...73f 1
Lill3My Skrevet 17. juni 2018 #10 Skrevet 17. juni 2018 Kino vil jeg ikke gå på alene.. Da ser jeg heller en film hjemme. Men jeg er heller ikke veldig begeistra for kino i utgangspunktet. Men å sette seg på cafe, gjerne med en god bok eller et ukeblad kunne jeg gjerne gjort. Gjør også typiske "sosiale ting" alene - som feks å knyte på meg fjellskoene og en sekk og gå lang tur helt alene med kaffe og niste i sekken og eventuelt også bade på veien! Viktig å kunne klare å bare være alene altså... Gull verdt av og til 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #11 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er generelt veldig nervøs av meg og foretrekker å ha med en annen person de gangene jeg går ut av huset, spesielt om jeg skal på kino, kafé o.l. Men jeg tenker å ta mot til meg og begynne å gjøre flere ting alene, jeg tror det kunne være bra for meg. Derfor lurer jeg på hvilken erfaring dere har med å gjøre slike ting alene? Anonymkode: fbb7a...73f Kanskje du har mye redsel i deg? Det er vanlig å gjøre alt alene også. Anonymkode: 5fe71...c4c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #12 Skrevet 17. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har mye redsel i deg? Det er vanlig å gjøre alt alene også. Anonymkode: 5fe71...c4c Ja, jeg har veldig mye redsel i meg. Men håper at det kan bli bedre. Anonymkode: fbb7a...73f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #13 Skrevet 17. juni 2018 Jeg er ofte på cafe alene. Har aldri tenkt over det egentlig. Kjøper noen ganger en avis, eller bare ser på folk som går forbi😊😊 Anonymkode: 8de72...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå