Gå til innhold

Bare kjøre igang med FF?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en evig singel kvinne på 50, ble skilt da jeg var 42 og har ikke hatt noe seriøst etter det. Er innom nettdatingsider avogtil gjennom årene. Ønsker meg en mann å leve resten av livet med, men det er ikke lett å finne... Nå er det en som er veldig på meg, men han er ikke interessert i noe forpliktende, og inviterer meg stadig hjem til soverommet sitt. 

Jeg er litt skiftende, oftest er det uaktuelt, da jeg vil ha en som ønsker å være med meg, å skape et liv med meg, men så er han rimelig kjekk og sjarmerende, så jeg tenker hvorfor ikke, så har jeg en FF i noen måneder, eller hvor lenge slikt varer...

Skal man bare ta det livet byr på å ikke legge stort i det?! Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette inlegget, kanskje bare spille ballen ut å se hva andre tenker.. 

Anonymkode: e2055...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare kjøre på, men risikoen er at det kommer i veien for det egentlige målet ditt som er å få en ordentlig partner. Du risikerer å kaste bort årene i et halvveis-forhold som gjør at du slutter se etter andre samtidig som du ikke er helt tilfreds. 

Jeg er ikke motstander av å ha det moro. FF er sikkert bra hvis du er like kynisk som ham, og fortsetter å se etter en seriøs partner samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over. Jeg har hatt samme FF i halvannet år. Jeg er ikke ute etter noe forhold med noen, men merker at jeg "glemmer" å se på andre menn. Han derimot er på dater etc. Så faren er at vi damer blir litt før opptatt av FF selv jeg som ikke har noen følelser for han. 

Anonymkode: 3d468...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)  Er det andre som har noe tanke rundt dette?

TS

Anonymkode: e2055...418

Skrevet

Jeg tenker i utgangspunktet at om du er ute etter noe seriøst så er det en dårlig ide å nøye seg med et "forhold" der du ikke får det du egentlig ønsker. For meg høres ikke det særlig sunt ut. Som andre også nevner er det nok en viss fare for at "den rette" glir forbi mens du bruker tiden på han som bare vil ha lettvint tilgang på sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et sånt forhold nå. Men jeg synes det er vanskelig, har følelser og ønsker noe mer. Sliter veldig mellom å bare la det fade ut og ikke våre så tilgjengelig, og det å fortsette som det er. Og det er helt umulig for meg å se på andre menn nå som han og jeg møtes regelmessig. 

Så mitt råd er at du dropper hele ff-greia og heller går for en du kan bli kjæreste med. Jeg er på mine egne vegne litt lei meg for at jeg har rotet meg inn i et sånt opplegg, som jeg opplever at det er litt vanskelig å komme seg ut av...

Anonymkode: 539ac...47c

Skrevet

Sjanser er veldig stor for at kjemien mellom dere ikke er der. Kan dere ikke ta en kaffe først for å se om dere liker hverandre? For om jeg forsto det riktig så har dere ikke møttes? Om dere har det, så hadde jeg hoppet i det.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et sånt forhold nå. Men jeg synes det er vanskelig, har følelser og ønsker noe mer. Sliter veldig mellom å bare la det fade ut og ikke våre så tilgjengelig, og det å fortsette som det er. Og det er helt umulig for meg å se på andre menn nå som han og jeg møtes regelmessig. 

Så mitt råd er at du dropper hele ff-greia og heller går for en du kan bli kjæreste med. Jeg er på mine egne vegne litt lei meg for at jeg har rotet meg inn i et sånt opplegg, som jeg opplever at det er litt vanskelig å komme seg ut av...

Anonymkode: 539ac...47c

Jeg er litt som det over her. For min del er det mer følelser enn for min FF.  Er også litt komplisert med at han er ganske involvert med x'en fortsatt, de har barn sammen og en del forhold rundt det som gjør at det er som det er. Jeg synest det er veldig vanskelig å bare kutte han ut, for jeg liker også å ha sex med han. Er litt todelt hele greia.

Jeg har tvunget meg selv på nettdating og har en der jeg chatter en del med. Vi kommer nok til å treffes så får vi se hva det bringer.

Anonymkode: f48f8...f82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som skreiv det siste her nå.

Om du vet at denne mannen er en du vil være fornøyd med å kun ha sex med, så tenker jeg hvorfor ikke. Men.. faren er at følelser KAN oppstå og det da kan være vanskelig å kutte ut.

Jeg hadde et slags forhold til en for noen år siden som for meg var helt supert. Jeg reiste til han.. hadde husmorferie..hadde mye morro..  sex, flørt og vennskap. Men .. når han ville mer, så avsluttet vi det, da ble det vanskelig.

Anonymkode: f48f8...f82

Skrevet

Hvis kjemien mellom dere er der , hvorfor ikke bare hoppe i det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...