Laban Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Har lest flere steder at krøller er tilbake! Er det nå vi skal løpe til frisøren og komme gråtende hjem som puddler? Husker enda med skrekk da folk løp rundt og skrek BÆÆÆÆ til hverandre i gangene på skolen... Gjerne iført steinvaskede jeans og bukseseler. Er krøller in igjen???
Hu i Svingen Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Husker enda med skrekk da folk løp rundt og skrek BÆÆÆÆ til hverandre i gangene på skolen... Gjerne iført steinvaskede jeans og bukseseler. Er det meg du sikter til? Frekkas! *fornærmet*
Krølltoppen Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 *Ser på Laban med smale fiendtlige øyne....*
Laban Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2005 *Ser på Laban med smale fiendtlige øyne....* Ikke så sinna, nå! Vurderer sterkt å bli krølltopp, skjønner du. Men da må altså Hu i Svingen love å ikke dra frem de steinvaskede jeansene og bukseselene... *grøsser av traumer*
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Nå kan jeg jo svare det diplomatiske "det du trives i, er in", men du har nok observert rett; permanentkrøller er in igjen Frisøren min går rundt i en blanding av permanent og tynne dreads, men på henne ser det faktisk bra ut.
blå Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 JIPPI!!! Etter 15 år som umoderne er jeg endelig in igjen
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 JIPPI!!! Etter 15 år som umoderne er jeg endelig in igjen Jeg og!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 velslo:Er det ikke deg det er bilde av i avataren?? Tenker på det slette håret.
Hu i Svingen Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Men da må altså Hu i Svingen love å ikke dra frem de steinvaskede jeansene og bukseselene... Hvis jeg fortsatt har dem kan du få låne dem!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 velslo:Er det ikke deg det er bilde av i avataren?? Tenker på det slette håret. Det går da an å jukse litt, veit du! Hehe... Det er berre det at det tar så SINNSYKT lang tid, så det er nok krøller til kvardags, ja! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå