Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 hvis du MÅTTE velge hva ville du ha valgt? 1: enten sex eller sjokolade i et år 2: enten sex eller skikkelig god mat i løpet av et år(har du sex får du bare spise feks knekkebrød og brødskiver, men ikke feks biff med saus og potet eller annet du liker ekstra godt) 3: masse kos og fysisk kontakt i ett år men ingen sex(altså ikke vanlig sex eller andre former for sexuell omgang) eller bare sex men aldri fysisk kontakt utenom dette?
camilla26 Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Den fysike kontakten er jo mye bedre enn sex. Og hvis du venter et år meg sex, Så blir det bare sinsykt digg når man først skal ha det.
Brunhilde Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Jada, jeg kunne bare holdt meg unna tråden, men jeg kan ikke la være: Hvorfor i all verden må jeg velge? Kan ikke forestille meg at den situasjonen skulle kunne oppstå at jeg må velge det ene fremfor det andre...
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Var ikke så lett dette.. Uten sex i ett år :o Tror jeg hadde blitt gal. Hadde heller ikke taklet å være ett år uten fysisk nærhet... Sjokolade hadde jeg nok klart meg uten.
Gjest Lizzi Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 hvis du MÅTTE velge hva ville du ha valgt? 1: enten sex eller sjokolade i et år Da hadde jeg valgt sex 2: enten sex eller skikkelig god mat i løpet av et år(har du sex får du bare spise feks knekkebrød og brødskiver, men ikke feks biff med saus og potet eller annet du liker ekstra godt) Da ville jeg blitt uten sex ett år... :veldigsur: 3: masse kos og fysisk kontakt i ett år men ingen sex(altså ikke vanlig sex eller andre former for sexuell omgang) eller bare sex men aldri fysisk kontakt utenom dette?Hadde valgt sex her jeg Brunhilde Skrevet: "Jada, jeg kunne bare holdt meg unna tråden, men jeg kan ikke la være: Hvorfor i all verden må jeg velge? Kan ikke forestille meg at den situasjonen skulle kunne oppstå at jeg må velge det ene fremfor det andre... " Kan ikke la være.... å undre meg over hvorfor du må stille det spørsmålet? Tråden er jo utfra en tenkt situasjon der du ikke trenger vite mer.
Lillesøster Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Den fysike kontakten er jo mye bedre enn sex. Og hvis du venter et år meg sex, Så blir det bare sinsykt digg når man først skal ha det. Enig med du, det hadde blitt sjokolade og mye fysisk kontakt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Hm. Er dette kvinners tolkning av Abraham Maslows vellkjente behovs hierarki? :-) Personlig ville jeg ikke valgt noen av alternativene alene, da man etter å gjøre så ikke lenger ville ha alternativer å velge mellom. Derfor tror jeg samtlige valg [1,2,3] ville i denne sammenheng vise seg å være et dårlig valg. Vi mennesker trenger variasjon. Ikke 'bare' som det etterspørs her. Vi trenger litt kos, litt sjokolade, litt sex og litt god mat. Ikke for mye av noe, og heller ikke for lite av det - men en sunn mengde variasjon av gjeldende.
Suzy Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Jeg hadde fungert fint uten sjokolade og biffer et år... sex er bedre enn begge deler -- men fysisk kontakt det ble det værre med...
Gjest SumoBryter Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 1. Sex i et aar 2. God mat 3. Kos og fysisk kontakt
nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Hm. Er dette kvinners tolkning av Abraham Maslows vellkjente behovs hierarki? :-) Personlig ville jeg ikke valgt noen av alternativene alene, da man etter å gjøre så ikke lenger ville ha alternativer å velge mellom. Derfor tror jeg samtlige valg [1,2,3] ville i denne sammenheng vise seg å være et dårlig valg. Vi mennesker trenger variasjon. Ikke 'bare' som det etterspørs her. Vi trenger litt kos, litt sjokolade, litt sex og litt god mat. Ikke for mye av noe, og heller ikke for lite av det - men en sunn mengde variasjon av gjeldende. heter kafka, og "snakker" som om du kun leser kafka... i en hvis du MÅTTE velge situasjon kan du ikke la være å velge, for med en gang du gjør den ene av tingene velger du nemlig bort den andre. Si at du ikke ville velge mellom sex og sjokolade(men innerst inne ville valgt sex), men så kjøpte du deg en sjokolade på butikken, og spiste den på vei hjem. Og vips, ingen tilgang på sex på et år! skjønner? I alternativ 3 kunne du risikere å ikke få kos og fysisk nærhet i et år utenom sex om du i vanvare hadde sex...(om det var slik du egentlig ville valgt da...) jeg ville valgt 1. sex fremfor sjokolade 2. mat fremfor sex 3. kos fremfor sex
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 nallemaja heter kafka, og "snakker" som om du kun leser kafka... Da første settning lyder: Er dette kvinners tolkning av Abraham Maslows vellkjente behovs hierarki? -er nok dette et godt eksempel på 'selektivitet' som jeg prater om under en annen tråd her :-) Dersom man levde i en verden hvor det ene frarøvet det andre, slik som i gitt eksempel - så ville det være seg irrelevant hvilket av valgene man gjorde, da: Personlig ville jeg ikke valgt noen av alternativene alene, da man etter å gjøre så ikke lenger ville ha alternativer å velge mellom. Derfor tror jeg samtlige valg [1,2,3] ville i denne sammenheng vise seg å være et dårlig valg. Fordi: Vi mennesker trenger variasjon. Ikke 'bare' som det etterspørs her. Vi trenger litt kos, litt sjokolade, litt sex og litt god mat. Ikke for mye av noe, og heller ikke for lite av det - men en sunn mengde variasjon av gjeldende. :-)
Gjest gjest 0 Skrevet 3. mars 2005 #16 Skrevet 3. mars 2005 hvis du MÅTTE velge hva ville du ha valgt? 1: enten sex eller sjokolade i et år Det måtte blitt sex 2: enten sex eller skikkelig god mat i løpet av et år(har du sex får du bare spise feks knekkebrød og brødskiver, men ikke feks biff med saus og potet eller annet du liker ekstra godt) Masse god mat! 3: masse kos og fysisk kontakt i ett år men ingen sex(altså ikke vanlig sex eller andre former for sexuell omgang) eller bare sex men aldri fysisk kontakt utenom dette? Fysisk kontakt Jeg har da gått uten sex i lange perioder når jeg har vært singel så det skulle ikke bli så veldig stort problem. Men det er litt vanskeligere når man har kjærste/samboer :-) Pam
Gjest gjest 0 Skrevet 3. mars 2005 #18 Skrevet 3. mars 2005 Oi! Maskinen hang seg og inlegget kom tre ganger... Pam
nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #19 Skrevet 3. mars 2005 nallemaja Da første settning lyder: -er nok dette et godt eksempel på 'selektivitet' som jeg prater om under en annen tråd her :-) Dersom man levde i en verden hvor det ene frarøvet det andre, slik som i gitt eksempel - så ville det være seg irrelevant hvilket av valgene man gjorde, da: Fordi: :-) men hvis du MÅTTE velge??? nå høres du ut som meg når jeg kvervulerer med sånne som meg når jeg ikke gidder å svare enkelt og greit på sånne tåpelige spørsmål, men altså: Hvis du MÅTTE velge? ellers får du ingen av delene!-da forsvinner tilgjengeligheten på sjokolade, sex, god mat og kos.... Da må det være bedre å velge enten eller enn å miste alt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #20 Skrevet 3. mars 2005 herregud for en tråd. Unger på ferde igjen. På tide å bytte navn på kg til jentetråden. paser bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå