Gå til innhold

Hvor ofte er du på by`n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Byen" er kanskje ikke rette betegnelsen på det stedet jeg bor :wink: , men er som regel ute 2-4 ganger i måneden. (Avhenger litt av årstidene og været også, er mye mer ute om sommeren)

Nå har jeg derimot ikke vært ute på en god stund, og ser derfor frem til denne helga :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i gjennomsnitt ute en gang i kvartalet, kan jeg tenke meg. Frister egentlig ikke så veldig å feste når jeg først har barnefri. Går heller ut og spiser og på kino, eller er hos venner. Festet vel fra meg (og vel så det) før jeg ble gravid :)

Skrevet

Før var det ett par ganger i mnd,men nå er det sjelden.1-2 ganger i Året.Enda sjeldnere nå da jeg har fått Baby.Bruker de helgene jeg unner meg å ha en fridag..til å slappe av og SOVE...drikker ikke alkohol lenger.

Koldbruna

Gjest lilletroll
Skrevet
Ja, hvor ofte er du på byen? Hver helg , annenhverhelg, eller sjeldnere. Selv må jeg si sjeldnere...omtrent to ganger i året...kanskje... :oops:

Jeg også....maks.... :-?

Gjest Krølltoppen i.i.
Skrevet

Jeg er oftere ute på byen midt i uken enn i helgen. Helgen er så masete.

Gjest Madeline
Skrevet

Skal jeg ut på noe blir det som regel for å spise eller gå på kino ol. Har festet fra meg. Foretrekker heller å invitere venner hjem.

Skrevet

Nesten aldri - nå etter røykeloven. Ihvertfall ikke om vinteren.

Sært? Kanskje det. Men i min omgangkrets er mange festrøykere. Og inn å drekke - ut å røyke i snøfokk er helt uaktuelt. Men vi er blitt god kunder på polet og samles hos hverandre i stedet!

Ambi :smoke:

Gjest Aurélie
Skrevet

På byen i den forstand at jeg er der for å feste (uten alkohol riktignok) og fjase: sjelden, kanskje en gang annenhver måned.

Men er ofte på konserter, teater, stand up o.l. Gjerne hver kveld uka igjennom dersom det er noe som frister.

Skrevet

Det varierer, 1-2 ganger i måneden kanskje i snitt. Men derimot er det nesten hver helg vi har middagsbesøk eller drar bort til venner. Som regel kjører jeg hvis vi er på besøk og drikker når vi er hjemme. Det er mye koseligere enn byturer, da er voerspielet morsomst.

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med å være gravid, og fullammer nå, så jeg har ikke vært ute siden før røykeloven kom. Må si jeg er litt spent på hvordan det er ute nå, for jeg har hørt mye om ulike lukter som tidligere ble overdøvet av røyklukt som nå får fri utfoldelse.... ja ja - blir vel en stund til enda.

Før graviditeten var jeg ute sånn kanskje en gang i mnd eller litt mindre. Hater og være i bakrus...

Skrevet

Har vært hektisk med by turer siden jul. Hver helg altid ett eller annet som skjer...men er ganske lei nå-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...