Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Ja, hvor ofte er du på byen? Hver helg , annenhverhelg, eller sjeldnere. Selv må jeg si sjeldnere...omtrent to ganger i året...kanskje... :oops:
Gjest celine Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Samme her.. Har liksom så mye å gjøre hele tiden, så da blir det ikke til at man får somlet seg ut.. Dessuten har jeg en kjæreste som verken drikker eller liker å danse, og det er myyyye koseligere å finne på noe med ham (og evt venner) enn å fly på byen uten ham. Begynner kanskje å vokse fra det livet....?
camilla26 Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 1 - 4 ganger i måneden. samme som deg. det varierer måned etter måned.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Den eneste jeg har å gå ut med her nede er sambo, og det blir ca 1gang hver andre/tredje måned. (Når jeg er hjemme derimot, da er jeg ute så ofte jeg får sjansen,..)
Gjest seroxata Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 I de siste månedene har det vært hver helg, begge dagene i helga.... og så har jeg sittet endel på stampuben i ukedagene også, ikke for å drikke da, vel og merke, men det er et koselig sted å treffe venner... Og så har de musikkquiz der 1-2 ganger i mnd, og det er veldig koselig
Dagoberta Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Hmm.. var ute tre ganger i fjor sant og si foretrekker jeg å bare invitere et par venner, lage litt god mat og drikke vin mens vi forteller røverhistorier fra før vi fikk barn begynner å bli gammal..
Sheba Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Er ute vanligvis en gang i uken - enten fredag eller lørdag. Foretrekker dog å gå ut på lørdag.
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Tar mye heller en hjemmefest med gode venner, så byen har det blitt litre av det siste året.
Gjest Tiriltunge, i.i. Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 Minimum to ganger i uka, som oftest tre-fire ganger.
Gjest SumoBryter Skrevet 3. mars 2005 #12 Skrevet 3. mars 2005 2 ganger i aaret... det er vanskelig a finne barnevakt
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Samme som seroxata bare at jeg alltid dauer på lørdagene og er heller hjemme og slapper av. Ikke helt alkis ennå Men vurderer snart å ta ei frihelg, pengene suser, kroppen tåler ikke så mye og blalala... men får se på det
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Annenhver helg. Og tar noen pils hjemme hver torsdag (og ender noen ganger en liten tur på byen).
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Samme her.. Har liksom så mye å gjøre hele tiden, så da blir det ikke til at man får somlet seg ut.. Dessuten har jeg en kjæreste som verken drikker eller liker å danse, og det er myyyye koseligere å finne på noe med ham (og evt venner) enn å fly på byen uten ham. Begynner kanskje å vokse fra det livet....? Heldig Jeg syns det er for lite å finne på.. Så vi drar ofte på byen lørdager, for det skjer så lite ellers. Hadde blitt super-rastløs av å sitte inne mange helger på rad. But thats me Er mer lei av byen enn før da, liker best forspiel. Hvor gammel er du, siden du begynner å vokse fra det livet?
Tusseline Skrevet 3. mars 2005 #16 Skrevet 3. mars 2005 Akkurat nå er det veldig lenge siden jeg har vært ute på byen (var ofte ute før). Har kanskje med at jeg fikk meg kjæreste, og at han heller foretrekker fester sammen med nære venner eller bare å slappe av hjemme. Har dog lyst til å ta meg en jentekveld på byen snart, det er alltid så koselig.
Gjest celine Skrevet 3. mars 2005 #17 Skrevet 3. mars 2005 Lady76 Er 33 år, men tro meg; har vært myyye ut på byen før. :oops: Altfor mye egentlig.. Ellers har jeg to barn som får mye av tiden min, en spennende fulltids jobb med hjemmekontor, er admin. på etpar nettsteder, utvikler dataprogrammer for diverse organer- offentlige og private, er aktivt medlem i FAU i barnehagen til minstemann, elsker radio dx'ing... Har jeg tid til overs, gjør jeg litt av det husarbeidet som burde vært gjort for lenge siden..
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #18 Skrevet 3. mars 2005 Forstår.. du har barn Da blir det automatisk at jeg trapper ned vertfall
Angelica Skrevet 3. mars 2005 #19 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har barn på 1 og 3 år så jeg føler at jeg enten har vært gravid eller ammet de siste 4 årene.. Før var jeg mye ute, men ble litt lei etterhvert. Fra jeg var 17 til omtrent 25 var jeg ute så å si hver fredag og lørdag. Og på ukedager også, var mange på jobben som gikk ut i ukedagene og tok noen pils. De gangene jeg skal ut nå synes jeg ofte vorspielet med jentene er artigere enn kvelden ute på byen..
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #20 Skrevet 3. mars 2005 Off topic: for en utrolig nydelig avatar du hadde, angelica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå