AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 ..slutter å svare når vi faktisk skal avtale tidspunkt og sted, matcher med kompisen din og skriver til ham "har du ikke lyst å pule meg?". Livet. Anonymkode: 1fdef...8e3 7
Yme Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Er ikke det egentlig bare bra da? Da fikk du et lite innblikk i hva slags dårlig person hu er, og slipper å kaste bort tiden din på et ludder 😁 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Forsåvidt, men når det kommer kompiser inn i bildet er det så lett å ta det personlig. Men ja, hun endte hvertfall opp med å ikke få seg noe, den skløtten. Anonymkode: 1fdef...8e3 2
Yme Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsåvidt, men når det kommer kompiser inn i bildet er det så lett å ta det personlig. Men ja, hun endte hvertfall opp med å ikke få seg noe, den skløtten. Anonymkode: 1fdef...8e3 Ja, man blir jo selvfølgelig skuffet, men det er heldigvis en mildere skuffelse enn om du hadde investert mye i henne før det skjedde. Er jo virkelig ingen som liker jenter som sprer seg for lett. De tror selv at de er populære, men i realiteten er de jo ikke annet enn puledukker for menn som "puler nedover" 😁 Det ordner seg! Du finner nok en dame av litt høyere kvalitet. Er heldigvis få av damene som setter all sin personlige verdi i hvor mange som ønsket å knulle dem. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: ..slutter å svare når vi faktisk skal avtale tidspunkt og sted, matcher med kompisen din og skriver til ham "har du ikke lyst å pule meg?". Livet. Anonymkode: 1fdef...8e3 Huff opplevd lignende. Ikke på tinder, men på utesteder. Anonymkode: 79b9e...848
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 Tingen er at jeg er ganske kjekk og er et bra emne selv, men kompisen min er en vaskeekte damemagnet. Har flere ganger opplevd at jenter har vist interesse for meg, før de lander på å velge min kompis, som ikke nødvendigvis er interessert i dem. Jeg har alltid mye bedre score når vi ikke er ute sammen haha. Anonymkode: 1fdef...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 Men ja, hun damen var pen men ikke unikt pen eller noe. Tipper hun er vant til at alle vil ha henne, hvertfall på Tinder. Hun ble vel litt satt ut da kompisen min ikke svarte henne (han visste jeg pratet med henne). Nå høres jeg bitter ut, men jeg har faktisk ha måttet slette tre jenter de siste månedene, der jeg ble enig med alle om å treffes, men så flaker de. Tre andre har jeg møtt. Så jeg pleier å tenke at det er 50% sjanse for at en avtalt date faktisk blir en date. Det er plutselig blitt så vanlig å oppføre seg med dårlig folkeskikk på tinder. Anonymkode: 1fdef...8e3 1
Yme Skrevet 17. juni 2018 #8 Skrevet 17. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ja, hun damen var pen men ikke unikt pen eller noe. Tipper hun er vant til at alle vil ha henne, hvertfall på Tinder. Hun ble vel litt satt ut da kompisen min ikke svarte henne (han visste jeg pratet med henne). Nå høres jeg bitter ut, men jeg har faktisk ha måttet slette tre jenter de siste månedene, der jeg ble enig med alle om å treffes, men så flaker de. Tre andre har jeg møtt. Så jeg pleier å tenke at det er 50% sjanse for at en avtalt date faktisk blir en date. Det er plutselig blitt så vanlig å oppføre seg med dårlig folkeskikk på tinder. Anonymkode: 1fdef...8e3 Det er mye rart på tinder, og man skal ha flaks om man møter et ålreit menneske der. Møtte på mye rart, da jeg brukte den appen... Med tanke på hvor lett det er for en bra dame å finne seg en mann (om hu ikke sikter høyere enn seg selv), sier det seg jo selv at en stor andel av jenter som trenger en sånn platform, er litt dysfunksjonelle på en eller annen måte. Jeg møtte aldri noen jeg falt for der, men fikk et par gode venninner, så det hender man støter på en og annen bra dame. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #9 Skrevet 17. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ja, hun damen var pen men ikke unikt pen eller noe. Tipper hun er vant til at alle vil ha henne, hvertfall på Tinder. Hun ble vel litt satt ut da kompisen min ikke svarte henne (han visste jeg pratet med henne). Nå høres jeg bitter ut, men jeg har faktisk ha måttet slette tre jenter de siste månedene, der jeg ble enig med alle om å treffes, men så flaker de. Tre andre har jeg møtt. Så jeg pleier å tenke at det er 50% sjanse for at en avtalt date faktisk blir en date. Det er plutselig blitt så vanlig å oppføre seg med dårlig folkeskikk på tinder. Anonymkode: 1fdef...8e3 Et tips, når du leter etter jenter ikke la deg "lure" av kun utseende. Hva hjelper det med et pent skall når skallet bare skjuler en råtten og dysfunksjonell personlighet. Slike jenter er notoriske utro og promiskuøse. Er de noe å trakte etter ? Vær glad for at de avslører seg før du binder deg til dem. Forhold med slike fører bare til ulykker. Let heller etter jenter som har verdier og moral. Da får du mer stabile forhold. Anonymkode: 8c354...b4f 3
SoWhat? Skrevet 17. juni 2018 #10 Skrevet 17. juni 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ja, hun damen var pen men ikke unikt pen eller noe. Tipper hun er vant til at alle vil ha henne, hvertfall på Tinder. Hun ble vel litt satt ut da kompisen min ikke svarte henne (han visste jeg pratet med henne). Nå høres jeg bitter ut, men jeg har faktisk ha måttet slette tre jenter de siste månedene, der jeg ble enig med alle om å treffes, men så flaker de. Tre andre har jeg møtt. Så jeg pleier å tenke at det er 50% sjanse for at en avtalt date faktisk blir en date. Det er plutselig blitt så vanlig å oppføre seg med dårlig folkeskikk på tinder. Anonymkode: 1fdef...8e3 Skjønner at det stakk litt. Men ærlig talt så vær glad for at du ikke fikk med henne å gjøre. Oppegående damer skriver ikke sånt. Det er damer med problemer av noe art som spør om sånt. Det som er synd er at så lenge det faktisk fins de damene, så tillater menn seg å behandle andre som kun dobbelt også. Håper du finner ei som er mer ryddig. Bra at kompisen din overså henne. Haha. Ikke dobbelt! Som sexobjekt! Endret 17. juni 2018 av SoWhat? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #11 Skrevet 17. juni 2018 Vel.... Til hennes forsvar: det er Tinder! Og hun visste ikke at han var kompisen din. Alle har behov, og Tinder er jo kjent som en puleapp. Hun hadde jo ikke møtt deg, så hun skyldte deg ingenting. Anonymkode: 39443...6b2 4
SoWhat? Skrevet 17. juni 2018 #12 Skrevet 17. juni 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel.... Til hennes forsvar: det er Tinder! Og hun visste ikke at han var kompisen din. Alle har behov, og Tinder er jo kjent som en puleapp. Hun hadde jo ikke møtt deg, så hun skyldte deg ingenting. Anonymkode: 39443...6b2 Alle har behov? Så da spør en ukjente om de ikke vil like deg? Særlig. Du tror vel ikke normalt oppegående damer uten issues gjør det? Det er de som vil annet der også. Er bare å lese her inne, så ser du det. Åh. Ikke like. Pule deg. Endret 17. juni 2018 av SoWhat? 1
draug 75 Skrevet 18. juni 2018 #13 Skrevet 18. juni 2018 Hei, Hvis du går i denne tråden her: så ser du. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 18. juni 2018 #14 Skrevet 18. juni 2018 Heh, jeg matchet med en personlig trener en gang som begynte å skrive til meg. Viste seg etterhvert at hun bare var interessert i å få meg som kunde #Livet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #15 Skrevet 18. juni 2018 TS, hun jenta var i hvert fall ikke noe tap. Men skjønner at det kan være kjipt at kameraten din (ufrivillig) ellers kaprer damer fra deg. Han er nok billedskjønn. Men menn skal ikke være for billedskjønnem, synes jeg. Sjarm og personlige egenskaper teller mye, noe som gjerne ikke kommer frem ved første øyekast. Anonymkode: 7e937...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #16 Skrevet 18. juni 2018 På 17.6.2018 den 13.22, Yme skrev: Med tanke på hvor lett det er for en bra dame å finne seg en mann (om hu ikke sikter høyere enn seg selv), sier det seg jo selv at en stor andel av jenter som trenger en sånn platform, er litt dysfunksjonelle på en eller annen måte. Nå får du roe ned litt og tenke over hva du skriver. Det er ikke automatisk lett for en bra dame å finne seg en mann. Alle har ikke et nettverk hvor de kan møte potensielle partnere. Anonymkode: 7e937...ed4 1
Yme Skrevet 18. juni 2018 #17 Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå får du roe ned litt og tenke over hva du skriver. Det er ikke automatisk lett for en bra dame å finne seg en mann. Alle har ikke et nettverk hvor de kan møte potensielle partnere. Anonymkode: 7e937...ed4 Hva betyr ordet "andel"?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #18 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Yme skrev: Hva betyr ordet "andel"? En stor andel må være dysfunksjonelle, skrev du, ja. Det er en ganske vill påstand. Men du er tydeligvis en som ikke vet å moderere deg etter at du får tenkt deg om heller. Anonymkode: 7e937...ed4
Yme Skrevet 18. juni 2018 #19 Skrevet 18. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En stor andel må være dysfunksjonelle, skrev du, ja. Det er en ganske vill påstand. Men du er tydeligvis en som ikke vet å moderere deg etter at du får tenkt deg om heller. Anonymkode: 7e937...ed4 Ja, en stor andel. 5000 kan være en stor andel av 20.000... 100.000 kan være en stor andel av 600.000... Mener du at det er totalt umulig at det kan være en stor andel av damene på Tinder som er sosialt dysfunksjonelle? Endret 18. juni 2018 av Yme 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #20 Skrevet 18. juni 2018 22 minutter siden, Yme skrev: Ja, en stor andel. 5000 kan være en stor andel av 20.000... 100.000 kan være en stor andel av 600.000... Mener du at det er totalt umulig at det kan være en stor andel av damene på Tinder som er sosialt dysfunksjonelle? Den holdningen du viser er også medvirkende til et dårlig klima på Tinder, hvor folk tror det er greit å være respektløse mot andre. "For det er jo bare Tinder, der det ikke er så bra folk uansett." Anonymkode: 7e937...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå