Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har første dag i ny jobb i morgen, og jeg kjenner at jeg er skikkelig nervøs! Ikke fordi jeg er redd for folk og selve jobben, men for at jeg er redd jeg ikke skal like jobben. 

Kan ikke huske å ha vært nervøs for å starte i ny jobb før, men det er så ofte at jeg ikke har trivdes og angret på at jeg søkte og overtalte dem til å ansette meg. Så kanskje dette bygger på den erfaringen.

Det er en kontorjobb, så jeg er aldri helt alene. Derfor er det viktig for meg å få et godt forhold med de andre fire-fem som jobber der. Alle er en del år eldre enn meg. Jeg har ikke problemer med det sosiale, men jeg er litt skuffet over at det ikke er noen på min alder der (kjenner ingen, men har sjekket nettsiden til bedriften).

Også er dette en helt ny type jobb, så jeg vet ikke helt hva som venter. Aner ikke hvordan arbeidshverdagen blir!

Aarrgh!

Skulle gjerne hatt noen gode tips til hvordan jeg kan like meg bedre der? Noen metoder til å "lure" meg selv helt fra starten?
Alt ligger jo i holdning og psyke, så noen tips og triks hadde vært superdupert!

Anonymkode: 11b6d...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær litt ydmyk og tilbakeholden til å begynne med. 

Spør gjerne, det er forventet. 

De som er der ønsker jo også at du skal trives og gjøre en god jobb. 

Lykke til. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...