Gå til innhold

Kan alle sammen på KG bli sinte på meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker at alle sammen her inne skal bli sinte på meg og skjelle meg ut. Grunnen til det er fordi at eg ønsker og øve meg på å få kritikk. 

Anonymkode: 64519...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:kjefte:

Anonymkode: 03a86...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo ikke å øve på kritikk hvis vi ikke vet hva du liksom har gjort som er kritikkverdig? Alle kan jo si stygge ting og skjelle deg ut, men spesielt konstruktivt er det jo ikke. Å gi kritikk et ikke å skjelle ut en annen eller bli sint! Men derimot å være konstuktiv og på en ordentlig måte påpeke en feil eller noe som burde vært annerledes 

En sånn øvelse vil vel heller ikke hjelpe stort når du eeeegentlig vet at vi ikke mener det? 

Anonymkode: 1500c...e47

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her er litt kritikk: innlegget ditt er for kort, for dårlig, og mangler innhold.

Anonymkode: 9d2f6...7de

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet

Haha, tror du KG stort sett består av folk som har evnen til å bli sinte og skjeller uten folk uten noen som helst grunn? :icon_lol:

Skrevet

Kritikk svir ikke før det treffer noe du bryr deg om. Om du er spirende forfatter og vil øve deg på å ta i mot redaksjonell kritikk, så hjelper det svært lite at anonyme på nett skjeller ut din anonyme avatar (det samme om du hadde brukt nick, så jeg hetser ikke AB!) på generelt grunnlag. 

Det eneste konstruktive kritikk jeg kan gi, er at hele tråden her er nytteløs og bortkastet energi. 

Som positiv tilbakemelding er det fint å være bevisst på hvordan man tar i mot og bearbeider kritikk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En sånn øvelse vil vel heller ikke hjelpe stort når du eeeegentlig vet at vi ikke mener det? 

Jeg er ikke trådstarter, men det kan hjelpe selv om ts vet at vi ikke mener det, dersom ts selv blir med i dialogen. Men først må det beskrives en case (som feks at vi er hennes nabo som er misfornøyd med at hun ikke tok trappevasken på riktig dag i forrige uke), og ts gjennom å skrive her øver på å ta i mot kritikken og å svare naboen.

Slike caser blir også brukt i selvhevdelsesgrupper. Og det å øve på det, gjør at man kan bli flinkere til å takle slike episoder senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, du kan ikke forvente at vi skal bli med på denne leken når du ikke skriver et bedre åpningsinnlegg! Hvordan i all verden skal vi vite hva vi skal skjelle deg ut for??

Anonymkode: 169f1...99e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg baksnakker kollegane mine på jobben, jeg har vært utro mot mannen min. Så jeg fortjener at dere blir sinte på meg.

Skrevet

TS, du bør skrive noe om hvor bra det er med innvandrere da kommer kritikken 😀

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

TS, du bør skrive noe om hvor bra det er med innvandrere da kommer kritikken 😀

:hoho:Fantastisk!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg baksnakker kollegane mine på jobben, jeg har vært utro mot mannen min. Så jeg fortjener at dere blir sinte på meg.

Fy. Sånt må man ikke gjøre. 

Anonymkode: 182fc...8ad

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller klare å bli sint på deg selv, og bli din egen beste kritiker. Det her får du faktisk fikse selv.

Skrevet
12 minutter siden, visp skrev:

:hoho:Fantastisk!!

Nei, nei, nei! Du må kritisere meg. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Eller er du for lat til det? Jeg er kjempeglad for å få lov til å slenge med leppa. Ingenting gleder meg mer enn å kritisere late folk med dårlig moral :)))))))))))))))))))))

Skrevet
3 minutter siden, stan skrev:

Nei, nei, nei! Du må kritisere meg. :fnise:

Ok, stan er dum:tongue:

(neida).

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Ok, stan er dum:tongue:

(neida).

Når ligner det på noe! 

Dem som sier dem er dumme, dem er dumme dem😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bli med her ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...