Gå til innhold

Folk som kontakter deg bare når de kjeder seg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venn: Hei, lyst å finne på noe i dag? 

Meg: Hei! Ja, det kan vi. Noe spesielt du tenkte på? :)

Venn: Nei, kjeder meg bare lol

Får egentlig lyst til å bare avlyse med personen å gjøre andre ting!

Anonymkode: 1c48b...6c9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde sagt jeg var opptatt.

Skrevet

Oi, der hadde jeg ikke vært spesielt gira på å gjøre noe nei. 

• Liker 1
Skrevet

En venn har ikke noe å gjøre, og bestemmer seg for at hun vil tilbringe tid med deg. Din reaksjon er å bli fornærmet.

Forklar meg gjerne hva du tenker her? :klo: Jeg kontakter jo ikke venner for å finne på noe når jeg er opptatt...?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som svarer sånn uten å egentlig mene det fordi de syns det er flaut å innrømme at de vil finne på noe. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg syns ikke du skal ta deg så nær av det. Vær heller glad du har venninner som vil finne på noe med deg

Anonymkode: 0af80...e29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når skal man høre med venner om de vil finne på noe, da? Midt i jobbtiden? Avlyse en middagsavtale med mannen? Når ungene har skoleavslutning? 

Man avtaler jo ting når man er ledig. Ringer jo stadig venninner om jeg ser torsdagen er åpen, eller om jeg føler for en kveldstur en mandag - nettopp fordi kalenderen ellers er tom. 

Litt klossete svar, ja. Men er det ikke bare fint at det er deg han/hun ringer og vil finne på noe sammen med? 

Anonymkode: 03a3d...63f

• Liker 6
Gjest ilsep
Skrevet

Tidtrøyte for den som kjeder seg og attpåtil vil at du skal foreslå (indirekte) hva dere skal gjøre på?

Tror jeg hadde takket nei selv.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet, er jo ingenting å ta seg nær av... ?

Anonymkode: 94c52...c61

• Liker 2
Skrevet

Hun mener nok ikke noe vondt med det, og jeg tviler på at hun tar kontakt med deg bare fordi hun kjeder seg. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde synes det var litt småteit å svare at "jeg kjeder meg". Men hadde jo syntes det var koselig at vedkommende ringte. Tror jeg hadde svart at "Hyggelig at du ringer, kom gjerne med et forslag".

Skrevet
På 17.6.2018 den 9.41, AnonymBruker skrev:

så gjør det da.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?? Idag har jeg jobb, barn, husarbeid, henting, kjøring, osv. I morgen har jeg avsluttninger, husarbeid, jobb, møter osv.

På onsdag har jeg fri fra jobb, og jeg spurte om ei venninne ville være med meg å finne på noe. Hvis jeg ikke hadde funnet på noe med venner på dagen, ville jeg kjedet meg. Skulle hun sagt nei fordi jeg tok intiativ når jeg kjeder meg og ikke har annet å gjøre? Når jeg faktisk har tid til å finne på noe? 

Ok, hun kunne ordlagt seg litt annerledes, men det er jo ikke noe grunn til å avlyse!

Anonymkode: 07963...a8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...