Gå til innhold

Idol-konkuranse

Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bertine(ikke innl)

idag tror jeg erik, eva og david kommer i stolen..muligens malin istedet for david pga all oppmerksomheten david har fått pga "rasehets"...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av låtene har jeg aldri hørt før, og derfor vanskelig å tippe ut fra hvem jeg tror passer til hva, men tipper disse kommer i stolen i dag:

David

Christian

Cindy

- bare for å tippe litt spennende også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

håper christian går ut! synes at han har en svakere stemme enn de andre, og jeg takler ikke erik sin stemme den syns jeg er heslig! men idol er gøy.. jippi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Hehe den her tråden døde visst litt. Har satset penger på Mari og Christian i dag, Erik tror jeg også havner i stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hehe den her tråden døde visst litt. Har satset penger på Mari og Christian i dag' date=' Erik tror jeg også havner i stolen.[/quote']

Enig med deg ang hvem som kommer i stolen i dag. Men tror Erik ryker i dag :)

Har dog ikke satset penger på dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var helt greit at Malin røk ut, hun var aldri min favoritt. Neste gang tror jeg Mari ryker, med selskap i sofaen av Christian og Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett på Malin som noen favoritt og absolutt ingen vinner....så for min del var det greit hun røyk ut.

Stemmer til Ali gir meg frysninger...helt utrolig bra! Håper han vinner!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe, tipper for neste fredag jeg også,

så er det gjort, og blir ikke glemt *smile*

I stolen tror jeg vi finner...

* Mari

* Erik

* Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Man burde stemt på de man ville ha UT, ikke de man ville ha i Idol. det blir helt feil, for Malin skulle aldri gått ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest borghild

Spør du meg var hun bare en bimbo med middels talent det var godt å bli kvitt. Ali er eneste verdige vinner. Eller Jorun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...