Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #21 Del Skrevet 4. mars 2005 Erik og Bjørn Olav kommer garantert til å sitte på måkanskjehjem-stolene. Kanskje Andrea også, eller David. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #22 Del Skrevet 4. mars 2005 går ikke å tippe etter de har sunget : ) :o Vanskelig å tippe da! Ikke alle av deltagerne jeg har sett/hørt før, da jeg ikke har fått sett alle tidligere program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 9. mars 2005 #23 Del Skrevet 9. mars 2005 Tid for å tippe deltagere i stolen igjen. Denne gangen tror jeg David ryker. Her er liste over hva de synger :-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269488 Mine tre er David, Erik og Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2005 #24 Del Skrevet 9. mars 2005 Mari Erik og Andrea i stolen - Erik ryker på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 9. mars 2005 #25 Del Skrevet 9. mars 2005 Var ikke med i gjettekonkurransen forrige runde... men hiver meg på nå. Tror Mari, David og Erik havner i stolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 9. mars 2005 #26 Del Skrevet 9. mars 2005 hmmm... vanskelig... Tror mari(hun klarer aaaaaldir å synge wide awake , uff det var stygt...), david og erik kommer i stolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. mars 2005 #27 Del Skrevet 9. mars 2005 Mari David Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bringebær Skrevet 9. mars 2005 #28 Del Skrevet 9. mars 2005 Denne gangen tipper jeg *David *Mari *Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. mars 2005 #29 Del Skrevet 9. mars 2005 David Andrea Erik David må hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariette Skrevet 9. mars 2005 #30 Del Skrevet 9. mars 2005 Slenger meg på jeg også. * Alejandro: Han skal synge Century av Erik Faber, noe jeg ikke helt tror stemmen hans takler. * Cindy: Jeg synes hun er kjedelig, og hun synger aldri annet enn ballader. * Mari: Hun er tøff, men jeg er redd stemmen hennes ikke holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 9. mars 2005 #31 Del Skrevet 9. mars 2005 Slenger meg på jeg også. * Alejandro: Han skal synge Century av Erik Faber, noe jeg ikke helt tror stemmen hans takler. Det hadde vært utrolig stilig om han røk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariette Skrevet 9. mars 2005 #32 Del Skrevet 9. mars 2005 Han har særpreg i stemmen, men jeg synes ikke det er nok kraft i den. Så klart han kan synge, men jeg synes det er litt kjipt om han kommer langt kun fordi han visstnok har sjarm og det lille ekstra som gjør stemmen hans spesiell. Jeg innbiller meg at den kan bli litt slitsom i lengden også, men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 9. mars 2005 #33 Del Skrevet 9. mars 2005 Denne gangen tror jeg at Mari,David og Erik havner i stolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 10. mars 2005 #34 Del Skrevet 10. mars 2005 Så det var en del som hadde tippet det samme, men jeg tror enten David, Erik eller Mari går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. mars 2005 #35 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg tipper Mari, Andrea og David. Og da HÅPER jeg at David eller Mari ryker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 10. mars 2005 #36 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg vil også være med! Jeg tror Mari, Erik og Eva havner i stolen. Håper Erik ryker, han minner meg for mye "I'm in looooove" Jostein fra GP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 11. mars 2005 #37 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg syns det var mye kjedelige låtvalg for i kveld. Tipper på Andrea (tror ikke my lullaby er lett å synge heller) David Christian (velvet kan lett låte så kjedelig syns jeg) (Igjen mener jeg Erik har vært flink til å velge låter, og håper han ikke blir stemt ut. Ellers er det mange kjedelige låter, men jeg tror de kommer til å fikse det greit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. mars 2005 #38 Del Skrevet 11. mars 2005 Mari, Cindy og David kommer i stolen. Tipper Mari må dra. Wide Awake er for vanskelig for hennes stemme tror jeg. Innbiller meg at det kommer til å høres grusomt ut..hehe! Lykke til idol-deltagere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mars 2005 #39 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg vil være med på konkurransen jeg også! Tror disse vil havne i stolen ikveld: David Mari Erik Hihi... Moro med idol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #40 Del Skrevet 11. mars 2005 Denne gangen tror jeg disse havner i stolen: * David * Christian * Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå