Gjest Black and white Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Dette har sikkert vært diskutert her inne før. Men jeg spør igjen jeg. Hva synes typen din om at du har en dildo? Min mann er erkekonservativ og ser ikke poenget med dildoer. Han er kjempegod når vi har sex og jeg savner ingenting. Men jeg har flere dildoer og andre ting fra tiden da jeg var singel. Når vi diskuterer at folk bruker dildoer, sier han :o To do what with??? :o Her er jo selvfølgelig litt kulturforskjeller.. Og han som er en black stallion ser selvfølgelig ikke poenget, mens jeg synes kanskje det hadde krydret litt ekstra.. Hva mener typen deres?
smidja Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Typen min mener at det er deilig og opphissende og ville gjerne hatt med en dildo som innslag. Mens JEG derimot ikke liker de og ikke har sansen, så jeg ligger unna Eeeh, ikke sånn og forstå at han liker de og bruker de og jeg ikke altså Men at han gjerne ville at jeg skulle bruke de mens han så på, eller at han skulle bruke de på meg. Men jeg liker de som sagt ikke, og har ikke hatt det selv når jeg var singel
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Exn min maser rett som det er om at jeg skal ta med dildoen min dit. Har hatt den med en gang og det likte han godt ja. Når han ble sittende litt for lenge foran x.boxn var det bare å gå inn på rommet å sette i gang, så kom han snikende ganske så kjapt
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke noe så nedverdigende som uttrykket "type", jeg har kjæreste.
Gjest Melk Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Det er da MASSE man kan gjøre i senga med en dildo/vibrator OG en mann, som man ikke kan gjøre med kun en mann. Dette har min mann forstått, og det er også grunnen til at det var han som tok initiativ til å kjøpe den forrige.
Suzy Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Han hadde en og jeg hadde en - sammen har vi to og mye moro med dem
mrs williams Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Nei mannenmin er nok ganske likgyldig til det hele....
_sannheten_ Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 jeg er singel nå, men exen min kjøpte faktisk dildo til meg. dette gjorde han fordi han trodde det ville være digg å se meg bruke dildo og at han brukte den på meg.. og det var det...hehe... også ville han at jeg skulle oppleve nytelsen ved å bruke dildo også når han ikke var der:)
CeeCee Skrevet 5. mars 2005 #11 Skrevet 5. mars 2005 Sambo synes det er digg.. Særlig hvis han er bortreist på jobb, og jeg slår på webcam'en.. Hahahaha!
hecuba Skrevet 5. mars 2005 #12 Skrevet 5. mars 2005 jeg er singel nå' date=' men exen min kjøpte faktisk dildo til meg. dette gjorde han fordi han trodde det ville være digg å se meg bruke dildo og at han brukte den på meg.. og det var det...hehe... også ville han at jeg skulle oppleve nytelsen ved å bruke dildo også når han ikke var der:)[/quote'] Samme her.. Pleide ofte å spørre om(når og hvor ofte) jeg brukte den også..
Gjest Queenblue Skrevet 5. mars 2005 #14 Skrevet 5. mars 2005 Mannen min synes det er spennende og vil gjerne bruke den på meg når vi har sex, men jeg klarer meg akkurat like godt foruten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå