ikka2011 Skrevet 2. mars 2005 #1 Skrevet 2. mars 2005 Er det noen av dere som har erfaring med dette korsettet??? http://erotics.no/product_info.php?cPath=1...94d5db93e894b00 Har litt stort bryst mål!!! Eller erdet noen av dere som har andre korsett å tipse om som blir solgt over nett!!! bor i utkant strøk så det finnes ikke mange butikker her!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Det er mange her på KG som har dette korsettet. Selv syns jeg ikke det var noe særlig, det er fint på osv...men, om man har store pupper som ikke står rett ut som hun på bildet så syns jeg ikke det holder puppene særlig godt på plass. Det er også for få spiler i det om man skal bruke til å "holde" inn litt.. Men, det er veldig lekkert :-)
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Er det noen av dere som har erfaring med dette korsettet??? http://erotics.no/product_info.php?cPath=1...94d5db93e894b00 Har litt stort bryst mål!!! Eller erdet noen av dere som har andre korsett å tipse om som blir solgt over nett!!! bor i utkant strøk så det finnes ikke mange butikker her!!! Strengt tatt så er det ikke et korsett (spilene er ikke gode nok til å kunne kalle det et korsett). Vollers har en mengde fine korsetter: www.vollercorsets.com
Gjest Betty Boop Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Mener å huske at det er det Vigdis har kjøpt - og hun var fornøyd!
Harry's kvinne Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 My lekkert, ja! Jeg har ikke greie på korsetter, men det ser jo ut som puppene holder på å falle ut....???? Skal det være slik???? Hva med de som ikke har store struttepupper? Jeg har egentlig et annet problem: Etter to fødsler har jeg mest å sjule under navlen, men korsettene holder jo ikke inn der... noen tips? Anyone?
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 My lekkert, ja! Jeg har ikke greie på korsetter, men det ser jo ut som puppene holder på å falle ut....???? Skal det være slik???? Hva med de som ikke har store struttepupper? Jeg har egentlig et annet problem: Etter to fødsler har jeg mest å sjule under navlen, men korsettene holder jo ikke inn der... noen tips? Anyone? Små pupper ser større ut i korsett, - så lenge det er et ordentlig korsett. Det har jeg sett fler eksempler på (vanker jo i et miljø hvor korsetter ikke er helt uvanlige klesplagg). Korsetter støtter veldig bra, og puppene faller ikke ut. Mine korsetter holder definitivt inn under navlen! De er her.
Harry's kvinne Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Takk, Lunacia. Hvor kan jeg få tak slike i litt mer "brudefarge", dvs hvit/ivory ? Jeg har også hørt at enkelte korsetter har dårlige spiler slik at de brettes når man sitter. Ikke særlig pent med slike "vaskebrett" på magen, nei...
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Takk, Lunacia. Hvor kan jeg få tak slike i litt mer "brudefarge", dvs hvit/ivory ? Jeg har også hørt at enkelte korsetter har dårlige spiler slik at de brettes når man sitter. Ikke særlig pent med slike "vaskebrett" på magen, nei... Rigeline-spiler... Det første jeg sydde brukte jeg det i - aldri igjen! Vollers har definitivt korsetter i hvitt/ivory. Det ene mitt (det med dragemønster) er fra samme korsettmaker som har leget dette brudekorsettet.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #9 Skrevet 4. mars 2005 Små pupper ser større ut i korsett, - så lenge det er et ordentlig korsett. Det har jeg sett fler eksempler på (vanker jo i et miljø hvor korsetter ikke er helt uvanlige klesplagg). Korsetter støtter veldig bra, og puppene faller ikke ut. Mine korsetter holder definitivt inn under navlen! De er her. Og ja, puppene faller ut i dette "torsolettet"...
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #10 Skrevet 4. mars 2005 Og ja, puppene faller ut i dette "torsolettet"... Nettopp fordi det ikke er et korsett. Det gir ikke nok støtte.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Det jeg skal ha går vel under betegnelsen torsolettet. Synes det er veldig behagelig og ha på, og krøller seg ikke, holder godt på magen også(har en fødsel bak meg). Kjøpt på Orion i Oslo, og kostet ikke mer enn 900 kr. Holder godt på puppene, siden det går ganske langt opp. Legger ved en link til det her: http://www.oriononlineshop.com/epages/orio...products/241385
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. mars 2005 #12 Skrevet 5. mars 2005 Mener å huske at det er det Vigdis har kjøpt - og hun var fornøyd! Stemmer det Betty Men jeg er veldig usikker på hvordan det er under kjolen. Er redd for at det kan bli litt mye greier. Etter å ha prøvde det noen ganger føler jeg at det er mer et sånn - ta på meg etter festen - "korsett". Det er kjempelekkert på, men gir vel ikke så mye støtte. Jeg er 80c og har kjøpt str. 36. Passer akkurat, men følte at hadde puppene vært noe større så hadde de ramlet ut. Men mener Tex har 2 stk. og hun mener jeg var D-cup. Hun er superfornøyd. Hun har også hatt det ene en god stund og brukt det ved flere anledninger etter hva jeg forstår. Jeg har bare prøvd det 2-3 ganger for å ta det av med en gang.
Ms Lilja Skrevet 5. mars 2005 #13 Skrevet 5. mars 2005 Vigdis: Kjøpte du korsettet på samme sted som i linken over? Likte det jeg. er ikke så kjempe brystfager, og trenger å løftes opp og frem
Gjest Betty Boop Skrevet 5. mars 2005 #14 Skrevet 5. mars 2005 Etter å ha prøvde det noen ganger føler jeg at det er mer et sånn - ta på meg etter festen - "korsett". Jeg syntes det sto: ... føler at det er mer et sånn - ta meg etter festen-korsett... Skitne-tanker-Betty
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #15 Skrevet 5. mars 2005 Jeg syntes det sto: ... føler at det er mer et sånn - ta meg etter festen-korsett... Skitne-tanker-Betty Betty da Sikkert noen som får sånne tanker også hvis de hadde sett det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå