Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Var på møbelbutik og skulle ha noen fine furuhyller. Skulle beise de selv. jeg vet hvor pent det blir der jeg skal ha de. FURU??gapa kjerringen, nei det er abselutt UTE. ja, jeg vet da det,men det kan da hende noen har det?Til boder og slikt. Blir jo billigere enn å kjøpe andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Vi kjøpte på bohus som vi beisa selv. Billig og enkel løsning. Ble fint også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Vi kjøpte på bohus som vi beisa selv. Billig og enkel løsning. Ble fint også. Det var på bohus vi var. for en uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 Kjøpte i januar vi i Tønsberg. Bohus hadde og skeidar hadde. Tror ikke vi var noen flere steder. Hadde masse begge steder i forskjellige lengder så det var litt rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå