Gå til innhold

Singellivet i en småby

Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Og her sitter man igjen med skjegget i postkassa, og sjekker opp studiner, kantinearbeidere og vernepleiere på byen. For all del, respektable beskjeftigelser, men jenter som driver med slikt har som regel ikke de samme livsplanene som meg.

Studiner, kantinearbeidere og vernepleiere, livsplanene kolliderer med dine? Ble bare til å lure på om du har litt sånn "utenom det vanlige" livsplaner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Studiner, kantinearbeidere og vernepleiere, livsplanene kolliderer med dine? Ble bare til å lure på om du har litt sånn "utenom det vanlige" livsplaner du?

Studiner er gjerne i startgropa når det kommer til å finne seg selv, og hva de skal drive med i framtida, og vernepleiere og kantinemedarbeidere er gjerne lokale som liker seg i hjembygda si. Det finnes sikkert noen av de nevnte som har sammenfallende syn på livet som meg, men jeg har nå iallfall ikke funnet en av dem (selv om jeg traff på en sexy kantinamedarbeider i helgen).

Ellers har jeg nok de samme ønskene og planene som alle andre: trives med det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Studiner er gjerne i startgropa når det kommer til å finne seg selv, og hva de skal drive med i framtida, og vernepleiere og kantinemedarbeidere er gjerne lokale som liker seg i hjembygda si. Det finnes sikkert noen av de nevnte som har sammenfallende syn på livet som meg, men jeg har nå iallfall ikke funnet en av dem (selv om jeg traff på en sexy kantinamedarbeider i helgen).

Ellers har jeg nok de samme ønskene og planene som alle andre: trives med det hele.

Ok :) Men du er vel sikkert ferdig snart? Blir sikkert lettere når du er der du skal være, men det er jo kjedelig i mellomtiden :roll: Tror i alle fall at kjærligheten finner deg og ikke omvendt (hvis det er det du vil ha da). Høres sikkert ut som en dum klisje, men jeg tror nå de :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Ok :) Men du er vel sikkert ferdig snart? Blir sikkert lettere når du er der du skal være, men det er jo kjedelig så lenge da :roll:  Tror i alle fall at kjærligheten finner deg og ikke omvendt (hvis det er det du vil ha da). Høres sikkert ut som en dum klisje, men jeg tror nå de :rosasmil:

Nei, jeg har ikke spesielt hastverk, og har det gøy på veien mellom forhold :) Jeg er ikke akkurat typen som ikke klarer å leve uten å være i et forhold. Bare jeg har noen jenter i nærheten går det fint, men det er når det blir for lite kontakt med det motsatte kjønn, og kun gutter rundt meg, jeg blir frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jo, jeg skjønner det, vi er jo deres bedre halvdel he he :Hehe:

Kankje du bare trenger å flørte masse :idesmil: Det er jo gøy :wink:

I alle fall så kommer det sikkert før du vet ordet av de uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...