Gå til innhold

Singellivet i en småby

Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Det er sikkert trivelig og stas å være singel i en "metropol" som Oslo, med gud hvor kjedelig det er å være singel i en småby. I denne typiske universitetsbyen jeg holder til virker det som at det ikke er en eneste singel en av de attraktive studentene som blir igjen. Alle forsvinner. Og her sitter man igjen med skjegget i postkassa, og sjekker opp studiner, kantinearbeidere og vernepleiere på byen. For all del, respektable beskjeftigelser, men jenter som driver med slikt har som regel ikke de samme livsplanene som meg.

Så ja, på tide at Trondheim blir hovedstad igjen, slik at det kanskje dukker opp noen spennende mennesker her oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

Her ertet du sikkert på deg minst EN trønder, ved å nevne småby, universitetsby og Trondheim i samme åndedrag nærmest :ler:

Tenk deg Kristiansand da, med halvparten så mange innbyggere... eller enda mindre provinser...

Ja, det er døden på kjøttmarkedet, uten tvil, på den annen side får man fokusert mer helhjertet på jobb/studier, venner, trening og egne greier

*tilgjort optimistisk*

Egentlig er hele Norge bare en liten litt langstrakt provins, generelt dålig marked her. Bortsett fra Oslo, som selvsagt i egenskap av å ha mange innbyggere relativt sett, har mer mangfold.

Jeg har hørt at det hjelper å lempe på krava sine, men da jeg ikke har sett det som et alternativ enda, vet jeg ikke om det funker.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Dakar..... :klem:

Kontaktannonse?

Synd på meg er det ikke. Det er ikke akkurat sånn at noen tvinger meg til å være her. Men åkke som er dette en frustrerende by. Muligens bare fordi jeg har vært her for lenge.

Ja, kanskje jeg skulle ha importert en russisk akademiker..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Ja, det er døden på kjøttmarkedet, uten tvil, på den annen side får man fokusert mer helhjertet på jobb/studier, venner, trening og egne greier

*tilgjort optimistisk*

Haha :) Ser du for deg meg som mann prate med mine single venner (som jeg også jobber med) i lunsjen: "jaja, jeg får iallfall fokusert mer helhjertet på dere..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Synes byen er helt grei å være singel i jeg. Har ikke noe kontakt med studentene da men :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hmhm. Nei, du sier noe. Blir litt mer intenst med venninner tenker jeg, vi holder sammen i tykt og tynt i single tider og blir bare plutselig helt hjelpeløse hvis vi blir forstyrret i idyllen vår av en mann :ler:

:o Der sa du noe - kanskje det er problemet??

Døh, det er forresten ONSdag idag, get out there and get you some... *husk å lempe på krava, evt slukk lyset* :ler:

*tusler svimeslått i seng etter å ha fått gjort nada idag og utsetter ONSdagsfeiring på ubestemt tid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Eg trudde du var student eg, kva er gale med studiner?

Det er ikke noe galt med studiner per se, men oftest er de mye yngre enn meg. Iallfall de jeg treffer på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

:ler: Jeg tror deg  :ler:

Ligger mye seksuell frustrasjon bak en slik innleggsrunking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Er du i midtlivskrisa Tom??? Kjøp ein motorsykkel og krus nedover Europa. Ja kva skal du i Trondheim etter. Alle er jo gift der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Ironi :roll::sjarmor:

Men eg går snart på ein smell eg og. Føler det er kun jenter her eg bur. Er jo ingen som viser interesse i det heile. Eg forstår ikkje kva eg gjer galt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Er du i midtlivskrisa Tom??? Kjøp ein motorsykkel og krus nedover Europa. Ja kva skal du i Trondheim etter. Alle er jo gift der....

Sikkert en form for "slutten av 20-årene. Hva du fant av deg sjæl var kanskje ikke deg"-krise.

Men ser jo noen søte jenter i ny og ne, da. Men føler at man snapper opp dem i det gråmarkedet man ikke har tilgang til: private fester. Kanskje jeg skal starte med å sjekke opp damer med den hensikt å få dem som venner slik at jeg får tilgang til dette markedet? Dere jenter er jo gjerne litt mindre reserverte når dere vet vi gutta har blitt forhåndsgodkjent av noen kjente. Vi er jo det hvis vi får komme på festen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du får lete etter de stygge jentene, vet du. De som ifølge et annet innlegg her skal være mer interessante enn de pene. Du vet, to ting på en gang, osv....

Forøvrig har jeg en fantastisk flott venninne, oppegående, pen, smart (stipendiat), sosial, 30 år gammel :sjarmor:

Hun andre som passer kriteriene, har flyttet fra Trondheim :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her ertet du sikkert på deg minst EN trønder, ved å nevne småby, universitetsby og Trondheim i samme åndedrag nærmest  :ler:  

Ja, grrr :frustrert:

Er du lei av alle studinene i norges beste by så får du ta deg en tur på monte da vet du :wink:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Privatfester er nok tingen! Det fins alltid en singel venninne av kameraten til venninna til en eller annen :wink: (Bare litt kjedelig når det er 5 par + dere to som er single)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (pen og interessant)

I motsetning til studiesteder på Vestlandet er det vel flertall av mannlige studenter i Trondheim. Og det at man ikke blir der - vel, det skjønner jeg, vær og trøndere tatt i betraktning. Bor her oppe selv, er utdannet og har ikke tenkt å jobbe i kantine. Kanskje vi skal slå våre pjalter sammen og flytte sørover, Tom? I hvert fall hvis du ser ut som Marlon Brando...

Samme om du er grei eller ikke, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...