AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Jeg sliter sånn med å få til å være sosial sammen med andre voksne uten barn. Ttp ting som en tur på byen en lørdags kveld, dans de få gangene det skjer, besøke venner uten barn på slep. Jeg har ikke vært på noen ting uten barn siden før jeg blei gravid. Det er så trist, føler jeg mangler en del av hjernen. Anonymkode: ac2de...e06
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Samme her. Jeg har en på 5 og er MYE hjemme. Liker ikke festing lengre. Anonymkode: 1f1aa...dc2
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 På 17.6.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev: Jeg sliter sånn med å få til å være sosial sammen med andre voksne uten barn. Ttp ting som en tur på byen en lørdags kveld, dans de få gangene det skjer, besøke venner uten barn på slep. Jeg har ikke vært på noen ting uten barn siden før jeg blei gravid. Det er så trist, føler jeg mangler en del av hjernen. Anonymkode: ac2de...e06 Vel, jeg har mange venner som er alenemødre og jeg synes det er bare trivelig at de besøker meg med barna på slep, som du kaller det.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Hva med å invitere hjem til deg selv? På kveldstid? Anonymkode: 957e4...084 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Jeg er litt usikker på hva du mener er problemet. Er det det står du ikke kommer deg ut (i det hele tatt) uten barn? Eller at du ikke ønsker å gå på byen? Har du sjans til å få barnevakt? Hva med å finne på andre ting enn å gå på byen? Anonymkode: 29b36...afe
A_nanas Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Spør foreldrene dine om de kan komme og sitte barnevakt. De er ganske udugelige om de ikke kan avse tid til dem og hjelpe deg. Og barnefar kan vel bidra på noe vis, hva med foreldrene hans? Latskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå