AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Jeg får så få matcher, og de jeg matcher med viser seg ofte å være svensker eller menn på gjennomreise i byen. Jeg gir like til ca.1 av 20. I dag ga jeg ca 20 likes og fikk 2 matcher. Når jeg møter menn på fest får jeg ofte napp, så kan da ikke være så stygg. Nå har jeg vært på tinder i 2 år. Kvinne 32 Anonymkode: aaba4...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får så få matcher, og de jeg matcher med viser seg ofte å være svensker eller menn på gjennomreise i byen. Jeg gir like til ca.1 av 20. I dag ga jeg ca 20 likes og fikk 2 matcher. Når jeg møter menn på fest får jeg ofte napp, så kan da ikke være så stygg. Nå har jeg vært på tinder i 2 år. Kvinne 32 Anonymkode: aaba4...6ff Kanskje en venninne kan ta en titt på profilen din for deg, se om du kan fremstille deg på en bedre måte? Anonymkode: 0af30...563
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Hva står det i profilteksten din? Anonymkode: 781fe...f3d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Kan det være du har svært dårlige bilder? Jeg er mann og sett at enkelte av venninnene mine på tinder har bilder som er av svært lav kvalitet. De får mye oppmerksomhet i virkeligheten, men så som så oppmerksomhet på tinder. Anonymkode: 94095...0c8 1
Miklo Velka Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 Kan det være dårlige bilder, eller lite eller mangelfull tekst? 9 av 10 profiler jeg ser så har kvinner ett eller to bilder, som ikke nødvendigvis er veldig bra, pluss at de har ingen tekst. Har de tekst så gir den null info eller innsikt eller hvem kvinnen er. Mine erfaringer er at de fleste kvinner legger ned minimalt med innsats i profilen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 På 17.6.2018 den 14.16, Miklo Velka skrev: Kan det være dårlige bilder, eller lite eller mangelfull tekst? 9 av 10 profiler jeg ser så har kvinner ett eller to bilder, som ikke nødvendigvis er veldig bra, pluss at de har ingen tekst. Har de tekst så gir den null info eller innsikt eller hvem kvinnen er. Mine erfaringer er at de fleste kvinner legger ned minimalt med innsats i profilen. Vet ikke. Har fått en venninne og en kompis til å se på de. Jeg er 33 år og har satt intervallet på 29-41 og søker i Oslo. Jeg viser lite hud, for det er ikke meg. Jeg har normale bilder, ca 5 stykker som er av bra kvalitet. Bruker ikke filter. To er fra reiser, ett fra jobb og ett fra skogtur og en selfie. Jeg er normalvektig og har ganske symetriske trekk. Er verken vakker eller stygg. Har hatt et oppdrag som modell for en salong da jeg var 22år som skulle vises i en katalog, så kan ikke være stygg heller. Jeg bruker sminke og har et nordisk utseende. Har BMI på 23, og kunne nok ha tatt av meg 3 kilo, men de kommet tilbake like kjapt. BMI ligger i kategori normal og jeg bruker strl 36-38. Har grove knokler, så jeg ser ikke bra ut med veldig lav vekt. Har hatt samme vekt siden videregående. Jeg gir nesten opp. Kanskje alderen skremmer mange av de som er på tinder? Jeg fikk også match umiddelbart ved å gi like til en heller uattraktiv mann som så ut til å ha gitt opp livet foe lengst. Jeg blir nedstemt av den appen. Tenker at jeg må være styggere enn jeg tror. TS Anonymkode: aaba4...6ff
puppi Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Kan det være du ser sur og avvisende ut? Dette er ofte vanskelig å bedømme selv.. Send bildene du bruker til meg privat, så skal jeg bedømme dem
Gjest Minesveiper Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 (endret) Husker jeg leste at kvinner i gjennomsnitt trykker like på 15% av profilene de ser gjennom. Du er nede i 5%. Samtidig har du en matchrate på 10%. Sånn rent statistisk må du se gjennom 400 profiler for å like 20 stykker med den prosentsatsen du har. Hadde du likt 15% av profilene du så som da er normalt hadde du likt 60 av dem, og med matchraten du har hadde du da hatt 6 matcher isteden for 2. Så ja, det forklarer noe. Endret 18. juni 2018 av Minesveiper
Miklo Velka Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg blir nedstemt av den appen. Tenker at jeg må være styggere enn jeg tror. Det er samme erfaringer som meg. Får nesten ingen matcher, og når jeg får så svarer de ikke, eller fremstår som så uinteressert at jeg må dra svarene ut fra de, og gjøre alt arbeidet for å holde samtalen i gang, og det gidder jeg ikke. Er de så uinteresserte så skal ikke jeg tvinge de til å skrive. På 4 år er det foreløpig ingen som har vært villig til å møtes. Moralen er vel bare at Tinder er ikke for alle, så vi får heller finne oss en annen arena. Tinder er i alle fall døden for an allerede, mildt sagt skadeskutt, selvtillit. 1
matrobot Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Abonnerer du på Tinder? Jeg får ikke særlig mye match jeg heller selv om jeg ser ganske grei ut. Jeg mistenker at Tinder viser de som abonnerer oftere enn oss som ikke abonnerer. Dvs de får match oftere (og kan sjekke hvem som liker dem). Forståelig ettersom Tinder må tjene på sine tjenester.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Jeg er en attraktiv kvinne, og tinder er sååå mye enklere med tinder gull-abbonnement. Da slipper man å sveipe forbi alt "rælet", og kan heller plukke ut de man liker av de som har sveipet ja på en. Jeg fikk 100 likes til dagen, men fant bare en jeg likte en gang i uken, det var likevel lettere enn nå da jeg ikke abonnerer lenger. Det er ganske dyrt. Bare et tips! Anonymkode: b0c04...dcf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 Hva får deg til å trykke liker? Må det være modellpene gutter? Jeg trykket liker på normale menn, som hadde snille auger. Ikke bar overkropp og bolemuskler. Jeg hadde selv bilder der jeg såg snill og glad ut. Et der jeg ikke var spesielt vakker, men det var tydelig at jeg lo. Fikk mange matcher, jeg Anonymkode: f59cb...68c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå