AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Hva er vitsen med å lyve om at man er eller har vært på AAP og skrive innlegg som lyser av at man ikke vet hva det egentlig vil si å være syk og gå på AAP? Hva er vitsen med det? Anonymkode: 8dcc0...202
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen med å lyve om at man er eller har vært på AAP og skrive innlegg som lyser av at man ikke vet hva det egentlig vil si å være syk og gå på AAP? Hva er vitsen med det? Anonymkode: 8dcc0...202 Ellers har vi det bra? Anonymkode: fe66f...be0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er vitsen med å lyve om at man er eller har vært på AAP og skrive innlegg som lyser av at man ikke vet hva det egentlig vil si å være syk og gå på AAP? Hva er vitsen med det? Anonymkode: 8dcc0...202 På hvilket grunnlag kan du si at de ikke vet hva de snakker om eller det å være syk? Er du synsk? Kan du mer enn andre? Jobber du i NAV? Eller er du bare furten fordi folk ikke har samme mening som det du har? Anonymkode: 023b9...aef 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 Hvordan vet du det? Er litt imponert egentlig hvis du klarer å vite det sånn over nettet. Anonymkode: 9561a...8c8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 En sånn der tråd som TS lager og ikke svarer mer i, for å oppnå spetakkelAnonymkode: f8959...cf9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: På hvilket grunnlag kan du si at de ikke vet hva de snakker om eller det å være syk? Er du synsk? Kan du mer enn andre? Jobber du i NAV? Eller er du bare furten fordi folk ikke har samme mening som det du har? Anonymkode: 023b9...aef Mange som er trygda eller på AAP later til å tro at kritikerne av systemet aldri har vært syke, men det er jo ofte nettopp fordi man kjenner til systemets svakheter man blir kritisk. Man har vært syk, kanskje alvorlig, og vet hvor lett det er å legge seg bakpå istedenfor å stå på og kjempe. Sånn er det for meg. Jeg vet. Hvis jeg bare hadde lagt meg ned og tatt imot alt som ble tilbudt den gangen hadde livet mitt vært nitrist i dag, men istedet har jeg en blomstrende karriere og det meste jeg drømte om som ung. Anonymkode: 24a17...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå