AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Del, del, del! Hva enn det måtte være! Jeg angrer sterkt på to tingen skulle hatt muligheten til å gjøre om. Ene er at jeg lot mannen i mitt liv slippe unna fordi jeg ble for glad i oppmerksomhet fra andre menn. Oppsøkte situasjoner der jeg visste jeg fikk det, oftest med alkohol i bildet. Jeg var ikke fysisk utro, men var vel utro på alle andre måter. Flørtet, koste meg med hemmelige meldinger osv. Jeg var vel utro! Andre er at jeg ikke lot min gamle mor ha gode naboer fordi jeg ble redd og begynte å tenke på arv. Hun fikk muslimske naboer som hjalp henne med mathandel, rydd og vask, klippe plen, selskap, serverte henne mat etc. Jeg pleide å besøke henne 2-3 ganger i året og ba naboene holde seg unna. Mamma forsto ikke hvorfor de sluttet å hilse på henne, ble innesluttet. Var død i 3 uker før jeg ikke fikk tak i henne og ringte politiet. Jeg bodde langt unna. Jeg trodde de ville ha hennes penger og derfor de handlet for henne blant annet. Da jeg ryddet etter henne, fant jeg kvitteringer og bankutskrift. Ikke et øre manglet. Anonymkode: 9b064...ed5
Wonders Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 (endret) At jeg lyttet på foreldrene angående utdannelse. Skulle heller tenkt selv, kjent riktig etter. Endret 16. juni 2018 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 At jeg var en bitch mot Maria i fjerdeklasse. At jeg tok den vaksinen som utløste min kroniske sykdom. Jeg er for vaksiner, men hadde jeg visst hvor alvorlige konsekvensene ble for meg hadde jeg aldri tatt den. Anonymkode: 35973...ec7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Angrer dypt på at jeg ikke hørte på advarsler om mannen jeg fikk to barn med. Men jeg kunne aldri byttet bort ungene, så føler jeg ikke kan angre på situasjonen heller. I tillegg angrer jeg på at jeg ikke fortalte om overgrepene tidligere, med tanke på hvor mye støtte og hjelp jeg fikk. Anonymkode: 51f75...19f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Angrer på at mitt selvmordsforsøk for mange år siden ble oppdaget og gikk filleveien. Angrer på salg av forrige bolig. Andrer like mye på ting jeg har sagt som ting jeg ikke har sagt. Anonymkode: 234b4...39e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 - Jeg angrer på at jeg ikke har tenkt mer på helse og kosthold. Er på god vei nå men kunne hatt flere år der jeg hadde vært penere og hatt det bedre med meg selv, om jeg bare ikke hadde vært så usunn og lat. - At jeg brukte flere år på å finne ut hvilken utdannelse jeg ville ta, men nå er jeg 26 år og endelig ferdig med en bachelor. - At jeg ikkje har vært i noen forhold og vært åpen for å være i forhold, rett å slett vært for redd for å åpne meg, og har skylt på at jeg er kresen og vil være singel. Jeg kan ikke være kresen for jeg er ikkje pen nok til det. - At jeg ikke har vært flink til å spare penger.... - At jeg ikke har hatt mer sex Anonymkode: 4ac09...691
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #7 Skrevet 16. juni 2018 Angrer på at jeg ikke begynte å trene i 20årene😂 Angrer på at jeg ikke fikk barn i begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: 1a26f...0a0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #8 Skrevet 16. juni 2018 Angrer på at jeg ikke prioriterte skolen på videregående og fikk bedre karakterer, og at jeg ikke gikk til legen med mine psykiske problemer tidligere. Anonymkode: a1344...893
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #9 Skrevet 16. juni 2018 Alt. Jeg vil så gjerne gjøre hele livet om igjen. Anonymkode: 9f657...e60 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #10 Skrevet 16. juni 2018 Jeg angrer på at jeg ikke sparte penger da jeg kunne da jeg var yngre. Jeg angrer på at jeg ikke var greiere mot lillebroren min da han var barn og ung og at jeg ikke var nok sammen med han før han døde. Anonymkode: d640a...0ad
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #11 Skrevet 16. juni 2018 Angrer ikke på noe. Det nytter ikke. Eller kanskje at jeg ga ALT på skolen fordi jeg ville bli lege, ettersom jeg i dag er uført. Skulle ønske jeg derfor brukte litt mer tid på å leve før jeg ble for syk. Anonymkode: 23481...528
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #12 Skrevet 16. juni 2018 - Jeg angrer på at jeg ikke tok skolen mer høytidelig i de yngre dager. Jeg skulle satt meg skikkelig inn i hva som kunne lønne seg på videregående, og ja, tatt det mer alvorlig. Jeg valgte linje bare for og ha noe å gå til, var mye deprimert og slet med mobbing. Men foreldrene mine kan kanskje ta litt av skylden her.. de fulgte ikke med meg i skoleveien. Mamma var litt sånn "velg det du føler blir lettest". I stedet for å sette seg litt inn i hva som faktisk kunne lønnet seg. - Angrer på at jeg shoppet så mye i ungdommen. De klærne passer jo bare noen få år uansett, og var bare for midlertidig mote. Og...at jeg gadd og bruke penger på mascara som skulle gi tykke og lange vipper.. ingen mascara gjør egentlig det. Jeg lot meg lure av reklame. - angrer på at jeg ikke oppsøkte hjelp tidligere. Da hadde kanskje ikke resten av livet blitt så forsinket. - angrer på at jeg ikke ga mannen jeg liker en sjanse. Har bare tenkt negativt om han hele veien! Fordi jeg leser kvinners erfaringer her inne. - angrer på at jeg har hørt så på mamma og nærmest latt henne ta valg for meg. Anonymkode: aba93...a32
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #13 Skrevet 16. juni 2018 Angrer på at jeg ikke har vært flinkere til å holde kontakten med mine gamle venner. Anonymkode: 3a681...3e5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #14 Skrevet 16. juni 2018 Ja. At jeg ikke så meg selv og hvordan jeg holdt på og oppførte meg før det for alvor tippa over, og at jeg ikke tok bedre vare på og hensyn til poteta mi sånn som jeg burde gjort. Anonymkode: f9747...7c5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #15 Skrevet 16. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Angrer på at mitt selvmordsforsøk for mange år siden ble oppdaget og gikk filleveien. Angrer på salg av forrige bolig. Andrer like mye på ting jeg har sagt som ting jeg ikke har sagt. Anonymkode: 234b4...39e Vil du virkelig ta livet ditt så klarer du det. Jeg skjønner ikke hvordan slik kan bli oppdaget. Anonymkode: aba93...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå