Gjest Khloe Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Hei! Til mandag skal jeg ta microblading for endelig å få skikk på mine ustyrlige øyenbryn som ble kraftig mishandlet av pinsetten i ungdomstiden. Har noen erfaring med dette og trening? Jeg vet at jeg må være i aktivitet på torsdagen grunnet et arrangement. Det blir altså kun to dager mellom. Det blir nok ikke mye svetting da det hovedsakelig innebærer vektløfting, men jeg regner med å bli varm. Vil alt være forgjeves? Jeg kan ikke trekke meg fra noen av delene nå..
Gjest Khloe Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Ingen som vet? Hun som tok mente det holdt å være 48 timer uten svetting, men ser på nettet at mange sier 10 dager.
fresia Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Jeg tror det går bra Du skal vel også på touch up/etterfyll etter ca 6 uker? Jeg tok microblading i fjor og dro til syden få dager etterpå. Da ble det jo både sol, svetting og bading - alt man skal unngå men det gikk greit. Jeg prøvde å passe på bryna med solbriller, rense ofte, smøre de osv., men mista jo mye av fargen. Tok etterfyll etter 6 uker og da satt fargen seg ordentlig Nå ett år etter har jeg fortsatt fine bryn og trenger ikke sminke de i tillegg
Gjest Khloe Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Tusen takk for svar😊 Da tar jeg faktisk en råsjanse på at det går. Skal jo ha touch up, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå