Gå til innhold

Svelger dere??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svelger ikke.. Men det er fordi jeg ikke tåler det.. Er noe jeg innbiller meg ihvertfall, jeg får sår imunnen, og får problemer med å svelge i noen timer. Hender det kommer i munnen fordet, men da lar jeg det bare renne ut igjen.. Ellers så er det magen , brystene eller ryggen som gjelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det før, men likte ikke noe særlig.

Er ikke så glad i kroppsvæsker.

Men det går greit andre steder på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg svelger det aldri og det er blitt akseptert her hjemme (heldigvis). Har gjort det før, men den smaken er uforklarlig fæl...æsj, æsj.

Regner med at gutta foretrekker at vi svelger det.

Gøy å høre hva andre gjør.

BÅD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Jeg svelger ikke, har prøvd det en gang og det var helt jævlig! :-?

Liker forøvrig ikke at han spruter ellers på meg heller, jeg, da... Er ikke sååå glad i den klissete væsken at det gjør noe, for å si det sånn..

Men hvis han er veeeldig snill, så kanskje jeg gjør et unntak en sjelden gang... hehe.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen preferanser når det gjelder slik, faktisk. Det er det samme om dama tar det i munnen eller ikke. Det som er viktig er at hun hjelper meg.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Trodde omtrent alle menn ville at dama enten skulle ta det i munnen eller bli spruta på, jeg.... Men da er vel ikke du en av dem, da, Kevin!

Som en fyr sa til meg en gang; "Trodde alle jenter likte å bli spruta på, jeg"

Så feil kan man altså ta.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie,

Det er jo ingen big deal det da. Jeg klarer faktisk å tørke av meg selv, eller kaste et kondom..... helt selv.....

Jeg har forsøkt jenter som svelger og ikke svelger, og jeg kan ikke si at det ene er bedre enn det andre. Jeg mener at det å sprute i ei jentes munn må være noe av det mest overvurderte her i verden....

Bortsett fra det å gå agurk mellom noens pupper da..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanvittig deilig å bli sugd, men for meg blir ikke orgasmen noe bedre av at dama svelger.

Sæd ser helt jævelig ut, og ikke faan om jeg vil smake på det klisset der :roll: da har jeg også full forståelse for om jenta ikke vil det.

Jeg får heller ikke noe kick ut av å sprute ned jenta i håret, ansiktet, puppene eller hvor det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker jo hverken vondt eller godt da, men det er jo klissete, og jeg tror det har mye med saken å gjøre.... det SER jo mye verre ut enn det ER.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det et par ganger, æsj og æsj!

Det smaker jo ikke noe godt, jeg bare brekker meg.....

Mannen min vil jo gjerne at jeg skal da, derfor har jeg gjort noen tapre forsøk... :oops:

Ellers spruter han forskjellige plasser, på brystene, halsen, ryggen, magen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt at smaken på sæden avhenger av hva mannen har spist i forkant :roll: så kanskje en ide å finne ut hva slags mat som gir hva slags smak på sæden :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har hørt det at det smaker forskjellig ettersom hva han spiser: Om han spiser mat med mye smak, eller sterk mat, smaker det mer enn om han spiser mat med lite smak.

Jeg svelger av og til, og synes ikke det er noe ille. Det kan dog være greit å ha noe drikke i nærheten... Men tross alt; når han gjør det på meg får han væsker i munnen uansett! Og han klager ikke, så hvorfor skulle jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...