AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 De utfører medisinske mirakler hele tiden, ved å erklære folk med alvorlige sykdommer 100% arbeidsfør over natten, stikk i strid med legeerklæringer fra spesialister. Anonymkode: 017b5...dcd 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De utfører medisinske mirakler hele tiden, ved å erklære folk med alvorlige sykdommer 100% arbeidsfør over natten, stikk i strid med legeerklæringer fra spesialister. Anonymkode: 017b5...dcd Jeg jobber i NAV og faktisk eksisterer det ingen med sykdommer. Alt ligger i hodet. Kreft, hjerteproblemer, avkappede ben, muskel- og skjelletplager, schizofreni osv. Alt er bare et tegn på latskap. Lat, lat, lat. Alle er late. Kom dere i arbeid. Ingen er uføre, ingen er syke. Alle skal i arbeid. Alle mann til gruvene. Med vennlig hilsen Rådgiver i NAV. Anonymkode: 3b632...065 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Min far har ett ben kortere enn det andre og har alltid hatt det. For litt siden mente NAV at det hadde vokst ut til riktig lengde. Merkelige greier ... Anonymkode: d85e1...115 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min far har ett ben kortere enn det andre og har alltid hatt det. For litt siden mente NAV at det hadde vokst ut til riktig lengde. Merkelige greier ... Anonymkode: d85e1...115 Det er et mirakel! Takk til NAV Jesus er en del av etaten, vet du ikke det? Anonymkode: 3b632...065 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå