AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Liker du best de som aldri greier å holde kjeft eller de som sjelden sier noe? Selv er jeg veldig stille av meg, visse personer klager på det fra tid til annen... Haha. Anonymkode: 35536...a92
brokkolikarusell Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 En mellomting! Jeg selv er stille i enkelte settinger, feks hvis vi er veldig mange samlet på et sted, eller jeg er med mennesker jeg ikke kjenner. Er jeg med mine nærmeste kan jeg være pratsom, men (forhåpentligvis) aldri så pratsom at jeg ikke lar andre komme til
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Jeg synes begge er ganske slitsomme å forholde seg til. Jeg blir sliten i hodet av de som aldri holder kjeft, og kjeder meg sammen med de som aldri sier noe med mindre man draaaaar ordene ut av munnen på dem. Anonymkode: fd34c...234
Morten1 Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Jeg liker mer de som sier ting rett ut for ofte enn de som alltid holder kjeft, hvorfor? Jo forde da vet jeg hvor de står og hvor jeg har de. I min gjeng er faktisk de som sier ting rett ut og oftest prater er de jeg er mest enig i. Jeg kan forstå at enkelte er litt stille av natur og kanskje ikke vil slenge ut noe som kan fornære noen, men i min gjeng syns jeg de som er stille er litt feige, forde de er jo helt enig i meg og oss andre som prater, de bare ikke tør å ytre det i "frykt". Når de "klager" på deg, er det at du ikke klarer å komme med klare svar eller er det noe annet?
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Folk som jabber i et kjør, er bare slitsomme. Jeg er selv stille av meg, men foretrekker en mellom ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå