Gå til innhold

Stille vs. pratsom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du best de som aldri greier å holde kjeft eller de som sjelden sier noe? Selv er jeg veldig stille av meg, visse personer klager på det fra tid til annen... Haha.

Anonymkode: 35536...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mellomting!

Jeg selv er stille i enkelte settinger, feks hvis vi er veldig mange samlet på et sted, eller jeg er med mennesker jeg ikke kjenner. Er jeg med mine nærmeste kan jeg være pratsom, men (forhåpentligvis) aldri så pratsom at jeg ikke lar andre komme til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes begge er ganske slitsomme å forholde seg til. Jeg blir sliten i hodet av de som aldri holder kjeft, og kjeder meg sammen med de som aldri sier noe med mindre man draaaaar ordene ut av munnen på dem.

Anonymkode: fd34c...234

Skrevet

Jeg liker mer de som sier ting rett ut for ofte enn de som alltid holder kjeft, hvorfor? Jo forde da vet jeg hvor de står og hvor jeg har de. I min gjeng er faktisk de som sier ting rett ut og oftest prater er de jeg er mest enig i. 

Jeg kan forstå at enkelte er litt stille av natur og kanskje ikke vil slenge ut noe som kan fornære noen, men i min gjeng syns jeg de som er stille er litt feige, forde de er jo helt enig i meg og oss andre som prater, de bare ikke tør å ytre det i "frykt".

Når de "klager" på deg, er det at du ikke klarer å komme med klare svar eller er det noe annet?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Folk som jabber i et kjør, er bare slitsomme.  Jeg er selv stille av meg, men foretrekker en mellom ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...