AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Jeg har mann og barn, men ingen venner. Jeg er veldig ensom, og ofte skulle jeg ønske jeg kunne snakket med noen om hva som skjer i livet mitt, få råd, høre om andres liv.... Tidligere har jeg lagt ut melding om nettvenner her på kg, men jeg føler ikke jeg kan fortelle alt til «nettvenner» her på kg fordi gjennom min profil kan man få vite altfor mye om meg og jeg vil ikke bli avslørt. Jeg ønsker meg en nettvenn eller to, men helt anonymt. Noen som vet hvor man kan treffe nettvenner? Anonymkode: 6155a...5ab
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Tror ikke det beste utgangspunktet for gode vennskap er anonymitets-krav og redsel for å bli avslørt. Anonymkode: c04eb...25b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mann og barn, men ingen venner. Jeg er veldig ensom, og ofte skulle jeg ønske jeg kunne snakket med noen om hva som skjer i livet mitt, få råd, høre om andres liv.... Tidligere har jeg lagt ut melding om nettvenner her på kg, men jeg føler ikke jeg kan fortelle alt til «nettvenner» her på kg fordi gjennom min profil kan man få vite altfor mye om meg og jeg vil ikke bli avslørt. Jeg ønsker meg en nettvenn eller to, men helt anonymt. Noen som vet hvor man kan treffe nettvenner? Anonymkode: 6155a...5ab Du kan eventuelt lage en ny profil fra en annen epostadresse, og bruke den Anonymkode: e1ba4...47d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Flere søker etter venner her: https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: e1ba4...47d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan eventuelt lage en ny profil ny bruker fra en annen epostadresse, og bruke den Anonymkode: e1ba4...47d Det er lov til å ha flere brukere på KG. Anonymkode: e1ba4...47d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 Spørs hva slags "målgruppe" du ønsker. For eks få deg en bruker på reddit og finn noen subreddits med dine interesser. Eller noen norske forum for div interesser. Eller lag en blogg om noe/følg en blogg som interesserer deg (små blogger, ikke sånne poppiser) Tumblr er også et morsomt nettsted om du vet hvordan man bruker det uten å bare vasse i 12åringer som krangler osv. Mine nettvenner har jeg møtt igjennom diverse "online journaler", og andre snakkeportaler om veldig "nisje" interesser. (altså et nettsted dedikert til EN ting) Anonymkode: db84f...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå