AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Hva tenker du om du ser en middels pen mann med en mindre pen dame? Og hva med en middels pen dame med en mindre pen mann? Anonymkode: dca14...7a1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Hva skal jeg tenke? Det eneste som får meg til å lure iblant er når den ene parneren stadig vekk ser sur og bisk ut. Smiler aldri til partneren engang. Anonymkode: 87437...da1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Tenker noen ganger at de er heldige som har hverandre, og at de sikkert synes hverandre er pen, selv om ikke jeg syns det Og så tenker jeg på at partneren min er penere, og blir litt bekymret for om folk synes han er penere enn meg. Og så tenker jeg at det spiller jo egentlig ingen rolle. Og sånn går no dagan! Anonymkode: 916bf...8dd
Miss/usikker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 Jeg tenker så fint for de som klarer å se bort fra utseende hele jævla tiden og som velger en fantastisk personlighet. Er ikke bare utseende som teller for alle. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå