Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var bare vondt og det kjentes ut som jeg bæsjet. Skikkelig fælt med andre ord. Nei takk.

Anonymkode: 74e1c...3e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd, men er ingen favoritt. Syns det kjennes ut som jeg skal bæsje.

Anonymkode: 39043...b71

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare fortsett noen minutter lengre hver gang, følelsen går over. :) 

Jeg lekte meg ofte alene med små buttplugs, vibratorer osv for å bli vant. Får fortsatt den følelsen av å ville på do med en gang han penetrerer og de første par støtene, men det gir seg fort og så er det bare deilig. Mye glidemiddel og god tid!

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/naughty-butt-plug/ denne for eksempel er liten og nett, kan lett gå med denne i flere timer, veldig pirrende. Finnes mye lignende i ulike størrelser du kan prøve deg frem med, både med kjæresten din og alene. Ganske digg å ha i mens han penetrerer vaginalt også. 

Anonymkode: 3e718...990

Takk for tips! :)

Anonymkode: e8b2c...50a

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at det er vanligere blant folk under 30 ja. Vi har analsex et par ganger i året, samboer er ikke helt fan, det er jeg som tar initiativet (er kvinne). Jeg er litt redd for at lukkemuskelen bak skal bli ødelagt, blir og ganske løs i magen etterpå, hvis ikke kan det hende jeg hadde spurt samboer oftere. Jeg har bare en rævv og tenker at det er greit å ha en som fungerer resten av livet :biggrin:

Anonymkode: 7a942...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her - har bare prøvd det et par ganger, men det ble ikke så vellykket. Jeg har litt større penis enn gjennomsnitt, så det tar lang tid å få den inn. For min del føles det ikke noe spesielt. Vi gikk tilbake til det «normale» hullet :) 

Anonymkode: 450d0...828

Må si meg enig i det samme her, har prøvd et par ganger men ikke helt vellykket. Det er vel den eneste gangen hun klager på at jeg er for stor. Vi har stort sett gjort det når hun har hatt lyst og det krever en god del oppvarming og tøying.

Men det er liksom det som tenner meg mest, det og se henne ligge på rygg med rumpa høyt. Oppvarmingen er for meg mer spennende enn selve avslutningen.

Anonymkode: 5c216...c64

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan det er for kvinner å ha analsex? Vi lurer på å prøve, men jeg er egentlig ikke interessert. Skjønner ikke at det skal være godt for meg som er kvinne? Noen som vil dele hvordan det føles?

Anonymkode: 3d88a...370

Litt godtvondt, føles litt forbudt, nesten nedverdigende (for min del, men jeg elsker sånn sex da). Det er naturlig nok ikke like følsomt som et vanlig knull, men det føles likevel veldig godt å kjenne mannen inni meg. Min er veldig flink til å stimulere klitoris for meg mens han tar meg bak, eller vi bruker en sånn «Butterfly» vibrator som stroppes fast og stimulerer både klitten og fitta. Å få orgasme mens vi har analsex er noe helt annet, vanvittig deilig, kjenne alle muskler stramme seg og å kjenne det spenne seg rundt pikken hans.

Og for mitt vedkommende er det sjukt tennende å høre mannen nyte det (uavhengig av hvilket hull vi bruker). Det ligger MYE mental tenning i analsex for min del, nesten mer enn det fysiske.

Anonymkode: 3e718...990

AnonymBruker
Skrevet

Han er 30, jeg 21. Han tenner veldig på analsex så vi har det når han ønsker😊 Det er langt fra hver gang, men noen ganger i måneden. Av og til blir buttplug tatt i bruk også.  

Følelsen av å bæsje som flere nevner her går over etter å ha gjort det et par ganger. Jeg blir ikke akkurat fysisk stimulert av det siden kvinner ikke har noe tilsvarende prostata, så for min del kunne vi godt holdt oss til vanlig sex, men er psykisk tennende å vite hvor godt han liker det. 

Anonymkode: 22a48...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Født i '78, er kvinne og elsker analsex. Eller rettere sagt, det er normal del av sexlivet for meg.

Anonymkode: c7182...953

Skrevet
On 6/16/2018 at 3:51 PM, AnonymBruker said:

Jenter,  opplever dere at analsex er en vanlig del av sexlivet i forhold,  eller er det kun noe man prøver en sjelden gang?

Min erfaring er at det var mer uvanlig før,  men at det har blitt vanligere blandt de født rundt 90' og seinere. Hva er deres erfaringer?

Selv setter jeg analsex høyt på listen og som er viktig i et godt sexliv.

Anonymkode: 72a16...71b

For meg så er analsex absolutt en del av mitt sexliv, både med gutter og jenter. Vi har ikke analsex hver gang vi har sex, men flere ganger i uken skjer det nok 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Næh, liker virkelig ikke analsex. Har prøvd det et par ganger, og er hundre prosent sikker på at det ikke er for meg.

K38

Anonymkode: c01aa...105

AnonymBruker
Skrevet

Han er 45 og jeg er 34. Vi ha jevnlig analsex. Jeg kommer så hardt. Fingrer meg samtidig i fitta og stimulere klitt. Verdens beste orgasme. Skjelver. Nå ble jeg kåt også 😄

Anonymkode: 58670...276

AnonymBruker
Skrevet

Første årene våre sammen var det no-go. Vært sammen i 6 år nå og har begynt å utforske mer. Begge liker det så vi har analsex når jeg(dama) føler for det :) 

Anonymkode: 78db4...1ca

AnonymBruker
Skrevet

VI er i 20 årene, glemte jeg skrive

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang noe entrer bakluka mens jeg stimulerer klitoris så tar det 10 sekund før jeg kommer! Men er ikke megafan av å komme under analsex for jeg føler jeg ikke får skikkelig orgasme. Føler noe mangler liksom ;) 

Gjest LiMaSK
Skrevet

Her er vi begge enige om at der kommer det bare ting ut, og at det finnes bedre hull :fnise: 83 & 91

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det alltid har vært, men det har skjedd en endring. Nå føler mange ungdom at analsex er forventet. Tragisk 😕 Ekkelt og nesten kun for å tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: ce284...23a

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

(...)

Ekkelt og nesten kun for å tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: ce284...23a

Nei, det er ikke derfor jeg har analsex. 

Jeg har analsex fordi jeg liker det, og på ingen måte for å tilfredstille mannen. 

Jeg er sammen med ei jente, og vi har (blant annet) analsex, fordi vi begge liker det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...