Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter,  opplever dere at analsex er en vanlig del av sexlivet i forhold,  eller er det kun noe man prøver en sjelden gang?

Min erfaring er at det var mer uvanlig før,  men at det har blitt vanligere blandt de født rundt 90' og seinere. Hva er deres erfaringer?

Selv setter jeg analsex høyt på listen og som er viktig i et godt sexliv.

Anonymkode: 72a16...71b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag. Da jeg var i forhold så hadde vi analsex regelmessig, men ikke hver gang. 

Anonymkode: d70eb...86c

• Liker 2
Skrevet

Født 80, og har mye analsex, siden vi begge liker det :)

Men det er ikke nødvendig for et godt sexliv, det hadde vi uten analsex også ;) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Æsj fy fader.. så kvalmt. Rumpa er til å få dritt ut der i fra, ikke putte noe inn der.😷

Anonymkode: eed61...f92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på det som en fetisj, og skjønner ikke poenget. Hver sin smak.

Anonymkode: 06cf6...520

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, et par ganger i måneden kanskje? Han er så stor så det kreves mye "forarbeid" for å si det slik, derfor blir det når vi har god tid og har skikkelig lyst. 

Anonymkode: deb36...91f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan til nøds ha en bitteliten buttplug inni for hans skyld, men penis? Ikke faen. Er 26.

Anonymkode: 17d46...483

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født i 88 og han 84, alltid hatt analsex jevnlig siden vi ble sammen. Utrolig deilig. Han hadde ikke gjort det før han ble sammen med meg da.

Anonymkode: 3e718...990

Skrevet

Da har jeg følgende sprøsmål, hvor mye jobb er det med oppvarming før dere entrer brunstjerna?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Morten1 said:

Da har jeg følgende sprøsmål, hvor mye jobb er det med oppvarming før dere entrer brunstjerna?

Spørs hvor kåt jeg er. Skal vi ha analsex må jeg virkelig ha tenning, så for oss begrenser det seg til et par ganger i uken. 

Født i '88 og han i '84.

Anonymkode: cca98...da2

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det litt krydder innimellom. Det gir ikke meg så mye, men noen ganger får jeg skikkelig lyst på det. 

Anonymkode: e80b7...247

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er født i 90 selv, og jeg har ikke prøvd det før, men jeg og kjæresten har lyst til å prøve, så nå eh.. jobber vi med det. Prøver å få meg vant til å ha noe der, også får vi gå videre etter hvert.

Men per dags dato kjennes det ut som jeg må på do bare jeg får en finger oppi der, så jeg tror vi har et stykke å gå :P (ps - noen som har tips ang dette?)

Anonymkode: e8b2c...50a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er født i 90 selv, og jeg har ikke prøvd det før, men jeg og kjæresten har lyst til å prøve, så nå eh.. jobber vi med det. Prøver å få meg vant til å ha noe der, også får vi gå videre etter hvert.

Men per dags dato kjennes det ut som jeg må på do bare jeg får en finger oppi der, så jeg tror vi har et stykke å gå :P (ps - noen som har tips ang dette?)

Anonymkode: e8b2c...50a

Bare fortsett noen minutter lengre hver gang, følelsen går over. :) 

Jeg lekte meg ofte alene med små buttplugs, vibratorer osv for å bli vant. Får fortsatt den følelsen av å ville på do med en gang han penetrerer og de første par støtene, men det gir seg fort og så er det bare deilig. Mye glidemiddel og god tid!

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/naughty-butt-plug/ denne for eksempel er liten og nett, kan lett gå med denne i flere timer, veldig pirrende. Finnes mye lignende i ulike størrelser du kan prøve deg frem med, både med kjæresten din og alene. Ganske digg å ha i mens han penetrerer vaginalt også. 

Anonymkode: 3e718...990

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det er for kvinner å ha analsex? Vi lurer på å prøve, men jeg er egentlig ikke interessert. Skjønner ikke at det skal være godt for meg som er kvinne? Noen som vil dele hvordan det føles?

Anonymkode: 3d88a...370

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her - har bare prøvd det et par ganger, men det ble ikke så vellykket. Jeg har litt større penis enn gjennomsnitt, så det tar lang tid å få den inn. For min del føles det ikke noe spesielt. Vi gikk tilbake til det «normale» hullet :) 

Anonymkode: 450d0...828

Skrevet

Jeg har prøvd en gang, aldri aldri igjen! Det var så vondt til tross for et tonn med glidemiddel. Følte jeg skulle sprenges innvendig og hadde vondt i dagesvis etterpå. Så den delen av meg har blitt enveiskjørt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt det, men synes bare det svir og det gir meg virkelig ingenting. Eneste som er godt med anal er når han er ferdig og han endelig tar penisen ut;) Heldigvis er min nåværende partner overhodet ikke interessert i analsex, så jeg slipper den problemstillingen nå. 

Anonymkode: 6629e...1fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting imot å ha analsex av og til som krydder /variasjon, men det er unektelig mer styr med å ha analsex enn vaginalt og oralt. Bør ikke gjøres om man har luft i magen, eller løs avføring. Det tar mer tid med oppvarming. Det kan plutselig begynne å svi eller brenne selv om man har gjort alt riktig. Går mannen helt ut er det ikke bare å kjøre den inn igjen. Begynner det å gjøre vondt er lysten min på sex overhodet der og da veldig ødelagt. 

Vanlig sex trenger ikke slike forbehold, så jeg ønsker det ikke ofte. Det gir meg også mindre enn vaginal sex, selv om det er tennene at han blir veldig tent av det. 

Så det er en normal del av vårt sexliv, men hadde mannen mast på det oftere enn 1-2 ganger i måneden, så hadde det nok heller gått ut over (og utgått fra) vårt sexliv enn å være en del av det. 

Anonymkode: 1aabe...264

• Liker 1
Skrevet

Hatt analsex et par ganger, men foretrekker buttplugs heller.

AnonymBruker
Skrevet

Begge 30 her, jeg har ikke lyst, så det skjer ikke. Prøvd ett par ganger med fingre, men finnes ikke godt. Han kunne tenkt seg å prøve, men respekterer at jeg sier nei. 

Anonymkode: 05936...850

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...