Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Har han begynt med vårånna nå? :o Effektiv og sexy på samme tid. Just my kind of man
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. mars 2005 #3 Skrevet 2. mars 2005 Har han begynt med vårånna nå? :o Effektiv og sexy på samme tid. Just my kind of man Derimot kropp, stil og det å kunne kle seg, er du ikke så veldig kresen på?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Neiidaaa, så fisfine kan vi ikke være. Lurer på om det nettopp på grunn av utseende vil være ok for kjæresten at jeg har string-Emil på si?? For er det ikke sånn at elskeren ofte skaper en følelse av å være mindre værdt enn en selv? Jeg tror ikke vi vil ha det problemet i dette tilfelle, så kanskje han går god for det? Det hadde værdt no det :-D
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Tror kanskje han vil tenne på det, siden han antakeligvis vil se på det som en lesbisk affære fra din side (og emil).
Gjest uri Skrevet 2. mars 2005 #9 Skrevet 2. mars 2005 Han ser jo ut til å være en rimelig happy fyr!
Gjest seroxata Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Det er umulig å ikke elske denne fyren!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Hva er det mned den fyren egentlig? Og er den sida egentlig seriøs? eller er det bare kødd??? :o
Gjest Lille Solstråle Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Herregud, jeg elsker String-Emil! Har man en kjedelig eller kjip dag, er det bare å ta en titt på String-Emil som pynter juletreet
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2005 #16 Skrevet 4. mars 2005 Fullstendig enig med Lille Solstråle.Er like før jeg begynner å ønske meg String-Emil tskjorta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå