Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har søkt med inn på medisinstudiet i Gdansk. I Gdansk skal man ha både opptaksprøve og intervju. Men jeg leste nå nylig at hvis man gjør det bra på prøven, så slipper man intervjuet. Noen som vet om det er sant? Har skikkelig angst for presentasjoner egentlig, så hvis jeg må ha den, er det nok den som kommer til å trekke meg ned. Ikke fordi jeg ikke kan det jeg skal snakke om, men rett og slett pga angst. Så jeg ble egentlig litt lettet da jeg leste av jeg kanskje ikke trengte det om jeg gjorde det bra på prøven, men må få det bekreftet av noen😋

Anonymkode: 13e9f...8ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde forresten vært fint om dere også kunne delt noen erfaringer med opptaksprøver/intervjuer hvis dere har hatt. Har skikkelig nerver nå, og trenger virkelig å roe meg ned. Dette er veldig slitsomt :/  

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har studert medisin i utlandet heller???

Skrevet

Hei! Jeg var akkurat på intervju på studie i Gdansk. Her er det sånn at man må på intervju om man ikke er blant de beste og kommer inn med en gang (uten intervju). Ingenting å grue seg for. Øv godt, og ta det med ro! Veldig koselige folk! :)

Gjest Reputation
Skrevet

Kan anbefale deg å heller snakke med Ansa, eller skrive en post og be om erfaringer fra studenter på ansas facebook side. 

AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt over ville jeg tatt kontakt med ANSA. Send en melding til ANSA Gdansk eller ANSA Polen på fb så får du nok svar raskt fra studenter som studerer der og vet hvordan det fungerer.

Anonymkode: 8c5fb...db0

AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har søkt med inn på medisinstudiet i Gdansk. I Gdansk skal man ha både opptaksprøve og intervju. Men jeg leste nå nylig at hvis man gjør det bra på prøven, så slipper man intervjuet. Noen som vet om det er sant? Har skikkelig angst for presentasjoner egentlig, så hvis jeg må ha den, er det nok den som kommer til å trekke meg ned. Ikke fordi jeg ikke kan det jeg skal snakke om, men rett og slett pga angst. Så jeg ble egentlig litt lettet da jeg leste av jeg kanskje ikke trengte det om jeg gjorde det bra på prøven, men må få det bekreftet av noen😋

Du kommer fort til å vende deg til muntlige presentasjoner, for flere av utenlandsstudiene har alle eksamener muntlig foran resten av klassen.

Anonymkode: e0660...f10

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer fort til å vende deg til muntlige presentasjoner, for flere av utenlandsstudiene har alle eksamener muntlig foran resten av klassen.

Anonymkode: e0660...f10

Dette. 

Anonymkode: fff62...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...